Tuesday, May 10, 2011

Mark n Spencer | Rose


Korang guna shower gel apa eh?

Aku suke sangat bauan ROSE dari MArk n Spencer nie.. Kira toilettries aku dari bedak, shower gel, lotion, moisturizer mmg aku guna Rose from MNS ni...

Bau die bestttt ooo.. Macam menghairahkan HAHAHAHA..

Tak tau la korang tapi saya suke!!!!

Ritu masa hantaran kawen pun aku dapat set toiletries nie.. Dah licin ku gunakan.. Ni baru beli...
Lama gak aku pakai dekat setahun lebey baru licin... Hehe...

Korang guna apa eh? Kompem la guna yang wangi2 kan... nak nak lagi bila nak tido malam..
Aku ni kalau bau busuk sket je terus mati selera HAHAHA..
Paling suke hubby pakai Acqua D Girgio.. Hehe menggoda you.. Korang suke perfume apa???

5 comments :

  1. brape RM?berbaloi la kalau setahun br hbs hehe

    ReplyDelete
  2. tak pakai ape2 pon..pas mandi pakai bedak carrie junior perisa cherry je..

    nak tdo pkai bedak sejuk..hehe :)


    pssstt..tak mampu nak beli mahal2..gaji ciput..

    ReplyDelete
  3. berbaloinya setahun baru habis..kak munna pakai mandian biasa aje

    ReplyDelete
  4. tak pakai perfume sebab alah dari kecik bau wangi melampau. tapi, kalau bau ni cam light je, nak try gak la. sebab saya suka betul bau sari mawar mustika ratu.

    ReplyDelete
  5. Salam,

    MENARIK! nanti nak check it out.
    my shower gel ada 4 jenis, 4 bau.
    syampoo pun sama... entah kenapa...

    minyak wangi always and forever issey miyaki tapi 1 botol tu lah yg ada dekat 11 tahun :P
    lacoste pink pun best!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails