Tuesday, September 4, 2012

Collect adiah contect worth RM500

Hari Jumaat takde keje, gi Collect hadiah. Hadiah nye beanbag yang berharga RM500 menang dari FB Itakious.com. 
Contest ni based on share and win, memang pure luck based. Aku pun takde la budget menang ke hape. Walaupun dalam hati memang tingin nak beanbag ni. Nak beli mahai. Ritu aku ada DIY beanbag ni. Hehee nak murah, DIY la. Ada kekawan yang request suh aku bt entri DIY beanbag. Sampai skang aku tak bt lagi entri tu. Nanti la aku bt ye. Jgn riso, ada masa terluang aku akan cuba kotakan request kekawan...

Opis Itakious ni kat Ara Damansara, tak susah nak carik pun. Ikot je jalan nak menghala ke epot Subang tu. Nampak la signboard Ara Damansara.

Lawa opisnya serba merah. I like merah you! Nampak garang gitu....


Itakious ni reseller online. so macam2 die jual, dari gadjet, hinggalah sekecik2 perhiasan rumah.


Besar giler beanbag aku dapat ni, memang penuh seat belakang Myvi.. Sampai tak nampak la belakang bila pandang cermin. Ktorg berdoa je la, jgn la polis tahan, kang tak pasal je kene saman...

Sampai je rumah, dak kenit ni dah rasmikan beanbag..Tak sabar2 nak duduk.... Rupanya cover die leather... Berbaloi la dgn rege.. Hehe.. Dapat kaler merah.. Eee macam tau2 je aku suka merah...

Tu cakap ngan hubby sok rumah dah siap, beanbag ni boleh la letak kat living hall atas. Bt area lepak2 tengok TV. Living hall bawah tok tetamu hehe mood berangan je skang ngan hubby. Hehe dok plan nak deco2 rumah camne.. Padahal rumahnya siap lambatttttttt lagi T_____T...



Baring plak die.... Tapi kejap je die duduk kat sini. Suka beanbag yang DIY tu lagi... Leather ni bila dok dalam ekon sedap la... Tapi bila cuaca panas, baring kat sini berpeluh gak weiii...

Yang DIY tu sarung die kain sofa so memang sejuk aje la, tu yang lagi best.. hehehe




1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails