Wednesday, September 19, 2012

Vitamin E yang bagus.

Buat yang tak tahu, sekarang saya adalah agen pengedar Shaklee. Sebelum nak promot vitamin supplement yang saya amek, saya nak share experience saya sendiri.

Before this, saya memang tak makan any supplement. even jamu masa dalam pantang ritu, yg beli mahai nak mampus tu, sampai skang tak makan2 ok. Sebabnye??? Sebab saya takot. Well, tahulah ubat ni mostly ada chemical and preservative ingredient. Which is kita tak tahu how die akan react towards our body.

At the same time, saya memerlukan vitamin utk skin complexion saya and jerawat di belakang badan. Horror ok jerawat tu. So setelah gugel, come across produk Shakle.. So masa sebelum puasa saya beli produk that related to skin and inner health iaitu Vit C and Vit E. Di samping tu, saya amek jugak Lecithin utk pembakaran lemak. 

Hasil setelah 2 bulan consume?? Alhamdulillah jerawat di badan dah takde. Skin complexion pun dah ok sikit. And the most important napsu makan saya dah tak mcam dinosour dah. Walaupun di musim hari raya, open house merata, saya berjaya control makan. Up to today, dah seminggu gak saya hanya makan nasi 3 hari sekali,

After puas hati dengan hasilnye, saya terus jadik ahli Shaklee so dengan ini saya boleh terus membeli supplement yang saya suka dengan harga ahli. 

So now saya nak share Vit E dia yang saya rasa sangat bagus untuk kita wanita.



Vit E yang baru Shaklee kini dah diformulasi dengan GRAPE SEED EXTRACT.
Pengetahuan am yang saya tahu sebelum saya kenal Shaklee ni lagi, biji buah anggur adalah agen anti kanser yang bagus. Saya memang amalkan makan anggur, gigit terus bijik die sbb ianya agen anti kanser yg asli. Sama la dengan biji apricot. Now Vit E dah formulate Grape Seed ni sekali dengan Vit E dia, of course la its will provide more and more benefits to us.

Lets see what Vit E can do to us


1. Keep you looking YOUNGER by retarding cellular aging due to oxidation
2. Prevent oxidation of "bad" cholesterol
3. Supply oxygen to the body to give you MORE ENDURANCE
4. Protect your LUNGS against air pollution by working with vitamin A
5. Help prevent various forms of CANCER
6. Increase the power of disease-fighting T cells
7. Help to inhibit BREAST CANCER cell growth
8. Prevent and dissolve blood clots
9. Alleviate fatigue
10. Reduce risks of CATARACTS
11. Prevent THICK SCAR formation externally (when applied topically - it can be absorbed through the skin) and internally
12. Accelerate healing of BURNS
13. Working as a diuretic, it can LOWER BLOOD PRESSURE
14. Aid in prevention of MISCARRIAGES
15. Help alleviate LEG CRAMPS and charley horses
16. Lower risk of ischemic HEART DISEASE and STROKE
17. Decrease risk and progression of Alzheimer's disease


If ada anything yang nak tanya, or nak order Vit E ni dari saya.
Anda boleh call/SMS/Whatsapp ke no 0196503426- Jue.

Thanks




No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails