Tuesday, February 5, 2013

My 29th Years Surprise

 Last week Khamis genap usia saya 29 tahun. Siyes, memang tak harap sesuatu yg special sbb sangat bizi di ofis. Awal tahun lagi, projek dah setimbun nak di siapkan. Last week, almost everyday balik lambat huhuhu.

Pagi on my beday, habi dah cakap nak belanja dinner and saya pun agreed since dalam jadual asal takde apa2 meeting yg perlu attend. Sekali sampai opis, bos kata ada meeting kol 530 petang start. Haiyak!!!!!
Sedih gile, di hari beday kene gi meeting sampai petang.  So SMS habi gitau. 

Habi macam kecewa je, tapi die faham keje saya macam mana. Memang tak menentu, so he just said OK, maybe on wiken ktorg keluar. So aku pun lega kat situ, tapi dalam hati sedih hahahaha. Sedih tak boleh balik awal.

Sekalikan, dah kol 4 camtu kakak admin opis saya, datang mai letak kek ni atas meja... T__T
Terharu sangat, bukan apa. Saya baru lagi di department ni dan tak sangka kakak tu boleh menerima saya.
Sometime orang selalu ada masalah ngan admin, tak tahu kenapa. Tapi saya ok je. Alhamdulillah diaorang boleh ngam ngan saya. Kakak tu siap cakap, die tahu saya ada meeting smpai petang so kek ni boleh buat alas perot since dr lunch saya tak sempat makan katanya. Terharu sangat!


Sedap carrot cake ni. Memang habes saya bedal menjelang meeting, lunch tak sempat nak keluar makan sbb ada keje jugak. 

Kol 730 habes meeting, terus rush balik sbb saya tak solat di opis. Takot ahhaha seme orang dah balik, memang tak berani la kan. Sampai rumah mak, amek Rayyan terus balik.

Sampai rumah kalut semayang magrib. Pas solat, dah mandi seme. Bukak peti ais nak cari makanan hahhahaha plan asal nak bt ikan bilis goreng campur cili padi, then goreng telor je. Menu simple tapi sedapppppp...

Buka buka je esbok terkejut tengok ada ni......


 Ada kek beday tok kita la...... Paling terharu tulisan kat atas tu, SELAMAT HARI LAHIR KE29 BUAT ISTERIKU.... Auwwwwwwwwww sayu je rasa hati....

Terus g peluk habi and said thanks for made my days!
Memang terharu sungguh2, nak lagi kita ni balik keje penat memang tak pk pasal beday ke hape... Bila dapat sepraise gini rasa dihargai... Lagi best sbb habi dah tolong kemas habes rumah aritu. Dia balik awal tok kemas rumah etc sbb wiken dia nak saya rehat je. Wah terus meleleh ayaq mata terharu hiks!

Another sepraise......Habi kata this week hadiah die sampai ke opis hahah saya pun tak tahu apa hadiahnya.  Surprise  lagi, jenuh nak menunggu sepanjang minggu ni. Tak suka tau nak menunggu nunggu nie!



Kek ni memang peberet saya, BLACKFOREST CHEESE CAKE.
Dalam banyak2 kek kat Secret Recipe, saya memang suka cake ni. Sedap sangat pada saya. Pastu blueberry die seketol2, tak kedekut langsung. Cheese pun just nice, tak muak sangat makan.



Potong kek ngan si kenit, bergaduh. Sbb die sebok nak korek kek tu HAHAHAHAHA.

Walaupun hanya pakai baju tido buruk, celebrate di rumah. Tapi tetap best, sbb bersama tersayang!


7 comments :

  1. Apa surprise yg smpi kt opis tu?
    Hehehehe

    ReplyDelete
  2. happy birthday akak.
    smoga sntiasa dmurahkan rezeki dan berada dalam lindungan rahmat-Nya ^^,

    ReplyDelete
  3. Seronokkan kalau sesekali kita dpt surprise dr org tersayang.. :D

    ReplyDelete
  4. salam..hepi besday new fren....support saya blogger baru..follow me back
    http://nazsue1983.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Puas dapat makan kek sebab sedap kan :)

    Kita sebaya la 29 :) Tp MJ bulan 5 :D

    Carrot cake selalu ushar je tak pernah beli, nanti nak try la ;D

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails