Monday, January 5, 2009

Ektibiti yang berjaya di kala cuti..

Hmm cuti saya yang panjang dah berakhir..
Pasni kene mengadap balik keje, mengadap balik **** yang tak bestttt...
Huarggggghhhh, andainya saya kaya...
Udah lama saya berenti keje & dwet tetap masuk tetiap bulan...
Masyuuukk!!

Tapi mungkin ini yang terbaek yang telah Allah tetapkan untok saya...
Mungkin kalau saya kaya, lupa daratan plak...
Tak pun tetibe jadik hamba dwet lak ke...
Takpun tetibe jadik cam si Tanggang lak ke.....
Iskkk..Iskkk.... Jadik buat masa ni keje je la walau macam mana kuat pun hati saya ni tak suker..

Sepanjang coti yang lama ni, banyak gak ektibiti yang saya berjaya buat..

// Novel



Saya berjaya habeskan dua buah novel nie... Memang best la, tapi bagi saya antara dua nie, Kalau Ada Jodoh lebey menarik... Biler baca kejap kang saya nageh kejap kang saya gelak cam orang giler, kejap gak tetibe marah plakk... Ala2 romantik komedi gitu..
Wahhh, sangat mempengaruhi emosi saya ok!

Two thumbs up for this book..

// DVD



Weee cete My Boss My Hero nie memang BESTTTT!!! Sila lah tengok.. Memang layan la lawak die... Pasal geng Yakuza yang umor dah 27 tahun tapi tak reti membaca mengira bagai so kene masuk sekolah menengah balik ngan identiti 17 tahun... HAHAHAHAHA... Memang gamat satu umah dengar aku ketawa...

Cete three dad & one mom tuh best gak... Lawak gak hehehe.. Hari tuh aku tengok iklan nak ditayangkan kat channel 8, so leh la korang layan...

// Neopet


Ni game online.. Sepanjang cuti nie aku dah berjaya collect banyak item dan naek kan level pet aku ke level 7.. Syiokkkkk woo game nie....
Time kasih kepada Cik VaioBiru sebab memperkenalkan game nie kat aku.. Skang adik manis nie tak dapat nak maen sangat sebab tengah exam katernya...
Hahaha.... Pehtu secara tetibe aku dah jadik kaunselor tak bertauliah kepada Vaio ni..

Erkkk, camne Vaio jadik ke cadangan yang akak bagi ari tuh?? Sukses???

Tu je la, selain dari tuh dapat p PICNIC.. Jumpe kawan lama.. Hehehe cuti yang betoi2 dimanfaatkan hehehe..

4 comments :

  1. cadangan apa? ohhhh surat tu..kan orang dah buat blog..da tgk? kat my blog ada link dia..kat atas page XD

    ReplyDelete
  2. maafkan ku sayang ... hehehehe! best ke nobela tu?? :p

    ReplyDelete
  3. weiii siap game bagai..sgt penuh ektibiti ko eh..bagus2..idop kena ade excitement! kalo x, hampessss

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails