Friday, January 16, 2009

Letihhh

This 2 weeks very hectic & tight for me.. Ada banyak keje kene siap before CNY.. Dengan testing lagi ngan perangai *** aku yang cam hampehhhhhhhhh..
Tensen wooo keje ngan die, sebabkan ekonomi tengah tak tentu, dengan recession lagi.. So bertahan je la ngan keje yang ada, kalau benti keje payah lak nak carik keje huhuhuhu..

Yang pasti aku suke keje aku tapi aku tak suke ***.. Hahaha jujur tak?
Sangat jujur kan.... Sesaper pun yang berada di tempat aku mesti akan kuarkan jugak fakta nie...
Soometimes we do not need to follow the guide so much to get the result isn't? As long kiter dapat result tuh ok la tak kira la camne cara kiter dapatkan... But to this person, everthing must be recorded, everything must be follow guide one by one... Mungkin bagus, tapi itu bukan cara kerja aku.. Setiap orang ada cara keja memasing, yang penting aku siapkan sume keje aku on time.. Tuh yang lebey penting sebenarnya.. Huhuhuu dan yang paling penting ko paham ape ko buat, ni ko follow sebijik2 guideline bila orang tanya secara technically ko tak leh jawab, what type of engineer are you???

Aiyoooo.. Semoga aku mempunyai lebey ketabahan untuk berhadapan dengan orang nie.. Sebab kalau ikut tahap kesabaran aku memang dah takde, memang nampak muka je dah buat aku meluat tahap MAX.. Huhuhu I hate it when I have this feeling but who can resist?



2 comments :

  1. jue...sha pon rase ape yang jue rase...kadang2 *** tuh yang menyebabkan kite boring and malas...bukan keje kite...sha betul2 sokong!

    ape2pon hope jue okay and senyum2 macam kat dlm header tuh ye...and hopefully cepat2 dpt tgk pix and encit lee dlm blog nieh cepat2!

    ReplyDelete
  2. kenapalah minggu ni mmg horror week at the office..sy pn tgh bermasalah yg sama...adess...poning kopala den ni ha...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails