Monday, January 5, 2009

Huarghhhh

Penin woo training kali nie...
Banyak sangat configuration yang berlumba2 nak di masukkan dalam otak...
Aku nie idak ler hebat sangat nak mengingat sume2 tuh...

Huhuhuhu...
Seb bek la masa belajo dulu ada gak amek subjek Data Comm nie..
Walaupun idak ler exellent tapi ok la...


Malasssssss...
Mood malas masih bermastautin dalam diri...
Tolongggg....

Tetibe aku rasa macam banyak sangat benda aku nak.....
Boleh tak aku tulis satu2 and then hope ader fairy yang sanggup tunaikan all that sempena birthday aku nanti???

Ade satu poin di situ..
Mano ado fairy yang cute miut bagai dalam donia nie Cik Juelee.. Nan adooooo nyer...
Hanya imaginasi kamu saja!!!! Ni la penangan tengok drama bawang putih bawang merah..
Huhuhuhu...

Seyes, keinginan terlalu banyak tapi terpaksa di hold dulu..
Bukan napsu membeli di situ ok, hanya keinginan untuk memiliki...
Memiliki sesuatu as token of appreciation for myself...
Tapi.. Ohhhh kenapa ada tapi di sini??
Tak boley beli sebab dwet yang ada nak digunakan untok tujuan kawen..
Kahwen???
Kenapalah benda yang sepatutnya mudah menjadik rumit....
Tak boleh ke buat yang wajib aje..
Adoiyaaaa...
Bukan senang nak kawen nie kan?
Kawen tuh seronok tapi persediaan tok kahwen tuh adalah rumit..
Nak cantet = mahal..
Tak perlu grand pun, i like simple but yet nice..
Tapi aku nie suke benda yang cantet, bile dah namanye cantet tuh tak mungkin lah murah kan?

So skang rasa mind aku not very well..
Bukan tak sehat maknanya kurang siuman di situ..
Cuma kecelaruan melanda...

Ape nieeee??
Sangat bukan aku..
I am always positive ok, but now feel like takde kepuasan dalam life..
Why??
Career ke? Relationship? Family? Sebab fairy tak nak tunaikan keinginan aku?

Malam nie tido nak mimpi enak..
Mimpi bertemu fairy warna PINK..
Tujuan utama nak mintak fairy tunaikan keinginan aku..
Boley?

9 comments :

  1. haha mimpi leh create sendiri..sila2 xD

    btw nak ape sbnrnye tu..hehe

    ReplyDelete
  2. mana..taukan..kalo..ado..kty..nak..gak..

    ReplyDelete
  3. Semoga segala impian menjadi kenyataan.

    jue nak warna apa untuk thermometer tu? Seingatnya ada warna pink, blue, yellow n green... :)

    Jgn lupa email address jue k. Insyallah... kalau berkesempatan ke Minitoons ai belikan untuk jue.

    My email :
    eedanys@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. ehem2.. sile concerntrate pada training anda! jangan dating lagi .. hahahaha!

    ni amaran dari bloggers yang mahukan kamu berjaya dalam kerjaya kamu! ;p

    selamat pagi!

    ReplyDelete
  5. ~ cuba carik doreamon? mana tau doreamon leh tolong. hehehe.. ~

    ReplyDelete
  6. mintak tlg bu' peri pink ke??
    ish3...wujud ke??

    sabar dan tekun, tu je kuncinye...kan??

    ReplyDelete
  7. ponin den baco...

    ReplyDelete
  8. kiter hidup bermasyarakat penoh dengan adattts.. kena layannnns.. kannns

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails