Friday, June 10, 2011

BOOKS again!!!


Aku memang suke beli BUKU.
So dari kecik kalau boleh aku nak tanamkan minat membaca dalam diri Ar-Rayyan, bukan ke membaca tu jambatan ilmu..
Kalau bukan kiter ibu bapa yang pupuk minta anak2 sape lagi kan...

Hehehe so ritu jalan2 JJ singgah la MPH, belikan Rayyan buku Dibo The Dragon ni..
Buku ni about colors..
Suke die nye ilutrasi, very kalerful gitu..
Bukan saja anak, mamanye pun suke.
MAsa tu ada gak promo buku2 story book for sleep cam Cinderella, Hanzel and Gratel..
Ingat nak beli tapi nanti la dulu tunggu Rayyan besar sket..

Dulu aku ada beli buku kisah NAbi, ingat nanti Rayyan dah paham sket,
sebelum tido aku nak bacakan cete2 kesah NAbi kat die..
Tu memang salah satu impian aku sejak dulu..
Nak bacakan buku cete kat anak2 sebelum tido,
hey its just simple, cheap, but very meaningful moment for mommy and son ya!!!!



This book lak for Mommy.. Resipi tok si kenit ku ini,,
Ye la Rayyan dah makin besau, takkan nak makan benda yang sama je ye tak???
So mommy sedang inprove skill memasak tok anak kesayangan mommy nieee...
Nanti aku share kat korang resipi baby yanga da dalam buku nie yeeee


2 comments :

  1. mamasue nak carik gak la buku tu

    ReplyDelete
  2. salam ziarah
    me pun byk jer beli buku utk my kids :) for myself me sibuk beli magz ajer heheh

    anyway, u tanya ps dreambag baby blanket tu kan..ada lagi :) nak beli ker? kalau nak beli sila sms me 012-9741376 or email me suzie284@yahoo.com

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails