Tuesday, June 28, 2011

Borong kasut ler plak

Rasa cam dah lama tak beli kaasut, so ritu hubby belanja la wifeynye ini kasut...
Memula kata nak beli sepasang wedges and sepasang sandal.. Sebabnye wedges aku dah jahanam, dah tercabut dah huhuh.. Dah bape tahun plak aku lenjan kasut tu...


So pas je celebrate Daddy's day terus la menuju ke tempat2 kasut..
Heheh pelik la Daddy day, Mommy yang dapat kasut!!!
Takpe adiah daddy lain, spesel lagik!


Ni kasut Pump yang aku suke gile, kasut ni bila dah pakai selesa sangat.. Tapak die lembuttt aje, takde la rasa sakit kaki bila pakai...



Best kan? Aku suke jenis pump shoes ni, cumellllll!! Wwalaupun kaki aku tak comell... Gasak la kan...


Yang ni sandal nak jalan, ye la tok jalan ni bagus sandal flat.. Nak gi pasar malam ke sume boleh ku lenjan sandal ni...

One thing aku suke sebab putihhhhhhh..
Actually suke jenama Flipflop kat Gardens, tapi sepasang regenye RM300 ko tok sandal gini je..
Isk rasa cam tak berbaloi plak, tak selesa giler weii..


Terus pakai dalam kete.. Zassssss.. Best gilakkk!!! Selesa ya hamatttt.. Tiada sudah sakit kaki...


Muahahha sekali bukan dua pasang, tapi 3 pasang kasut terus ku beli..
Uwaaaaaa.... HAhahhaha
Ni memang betol2 punye syoppinggggg..
Kasut yang ketiga ni Gold kaler, kaler die yg tempting yang buat kan hati aku nak beli.. nak beli.. nak beli...
Tanya hubby, hubby kata ok je...
Hahahha msti la kan, sampai hati nak kata tak boleh..
Sayang bini....

So hari tu balik dengan senyuman sbb dapat 3 pasang kasuttt..

4 comments :

  1. wow..mmg best la shopping mcm ni..

    ReplyDelete
  2. i pun dok menghitung hari nak beli kasut ni..hubby suh kiv sampai dapat claim..overspent time kat penang hari tu, ini laa padahnya..hahahha

    ReplyDelete
  3. perghh....bkn 1..bkn 2..tp 3 sekali die sambau....

    ReplyDelete
  4. zaman anak dara suka pakai heels...skrg dah beranak dua ni..mmg kak munna suka pakai wedges dan yg flat je...selesa sikit...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails