Thursday, June 9, 2011

Cete hantu Paling seram aku tengok Terkujat terkujat



Cete apakah yang aku tengok sampai terkujat terkujat tu??

Cete ni ha.. INSIDIOUS..

.

Aku memang jarang2 nak layan cete hantu sebab aku tak suke, tapi sebab ada vendor yang cakap cete ni best haruslah tengok jugak kan...

Kisahnye gini, ada satu famili ni kene kacau kat umah yang depa baru pindah..
Sebabkan kekonon ingatkan rumah yang depa duduk tu berhantu,
depa pindah la umah lain jugak..
Tapi bila pindah umah lain, masih lagi kene kacau..
Phewwwww.. GAngguan yang berlaku sangat seram hocaayyy!!
Aku terkejut2 sampai tertumpah air, tapi tak tutup mata.. HEHEH
Sila percaya!!!!

Ni ada lah contoh contoh hantu yang datang bt kacau.. Huhu



Ada scene yang lagik seram dari nie..
Malas la aku nak describe kang korang tak suspen cam aku la kan..
Korang kene rasai sendiri 'kesaspenan' menonton cete nie hahaha..

Yang pasti ending die mesti korang tak sangka...
Aku pun cam 'laaa.... itu ke rupernyeeeee'

So sila terjah panggung berdekatan tok emnonton filem ini..
Eceh, dah amcam pengarah filem wat promo plak...

2 comments :

  1. Walaupun i ni penakut..tapi sangat suka tgk citer seram....tgk separuh mata jer..kalau tak pun pakai filter ...ekekeke

    ReplyDelete
  2. bez ek
    nak g tgk la mlm ni hahaha
    tiket free ada ni

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails