Wednesday, November 9, 2011

Singapore Trip: Dinner @ Jewel of Indian

Selepas tersesat banat di Muzaffar Centre tadi..
Kami mengisi perot kat Jewel of Indian..
Korang jangan riso restorant yang aku bagitau ni sume halal tau..

Jewel of Indian ni berdepan je dengan Muzaffar Centre..
Tu yang kami makan dekat sini je..
Makan buffet..


Geng2 yang berjalan ngan aku yang tersesat...
Ingatkan kami paling lambat sampai tok dinner..
Rupanye ada lagi yang lambat..
Sebab diaorang pun sesat gak..
HAHAHA..
Kalau aku jalan sesorang, sesat gitu..
Memang aku buat announcement la kan...
Seramm ooooo..


Bergambar di perigi kat dalam restorant...
Restorant die cantek..
Oleh sebab makan buffet, malas la plak aku nak amek gambo...


Tunjuk gambo menu aje la ye..



Tapi siyes sedapppp....
Kari ayam die meletopppssss..
Bayangkan selama aku kat sini memang aku makan sikit je sebab jenis masakan tak kene ngan tekak..
Tapi bila makan kat Jewel of Indian ni, aku tambah 3x capati die ye...
Sampai sume orang tegor aku makan banyak.. Hua hua hua hua..
Paling takleh blah statement nie 

"Jue, ko jangan.. Nanti balik husben ko dah tak kenal dah"

kuikuikuikui...
Hampeh betol team aku ni kan...



1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails