Thursday, November 10, 2011

Singapore Trip: Extreme Swing

Masa jalan2 area Clarke Quay tu ktorg nampak exterem Swing nie..
Apa lagi budak2 lelaki, bapak orang, tunang orang, boipren orang ni sume mengeletis nak naik...
Sume nak tunjuk kegagahan ..
Eksen nak naik la konon..
Siap ajak aku naik...

Aku awal2 dah sound..
Bab2 buaian ni aku mengalah awal2..
Kalau suh naik Solero Shoot kat Genting tu OK..
Naik 2-3 kali pun aku OK..
Tapi bab2 buaian ni aku gayat...
Siyes..
Even buaian yang kat Genting yang alahaiiiiii...
Gitu je pusingnye tu. Itu pun aku tak nak naik ye..
Ya ampunnnnn..
Rasa sejuk sejuk kecut2 perot aku tengok..
Tu baru tengok...belum naik lagi

Berbalik pada cete, kesimpulannye aku memang dari awal taknak naik extreme swing nie..
Takyah la korang pujuk rayu aku..



Aku hanya mampu bergamba aje..
Tu pun aku dah dapat rasa aura seram sejuk urat perot nie..


Ni la die tiang extreme swing tu...
Buaian tu digantung antara 2 tiang nie..
Aku tengok tiang ni amcam tak kukuh je....
Pehtu dihayun2 nye la ko tinggi2...
Aku tengok pun dah rasa nak terkencing2 dalam suar...
Ni kan nak suruh aku naik..
Huhuhuhu...



Haaa gini la gayanye..
Dalam gambar tak nampak ektreme sangat...
Korang kene tengok realiti..
Aku rasa, cabaran ni pernah masuk dekat Astro yang rancangan Amazing Race...



Poyo je ni padahal tak naik pun...


Tengah set up orang yang nak naik...


Haaaa nages la ko kat atas..
TAkde sape dapat tolong...
Hikhikhik..

Penyudahnye, sorang pun tak naik...
Sume kecot lepas tengok orang naikk...
Lagipun mahai la....
TAk silap aku SG$60 sekali naik..
Huhu tu yang semua tak jadi naik..
Aku pakat gelakkan je..
Keji kan???
Seb baik diaorang tak pakat tinggalkan aku dekat situ...
Pasrah je dengar aku bahan diaorang sepanjang perjalanan...
HAHAHAHAHA..


1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails