Tuesday, November 8, 2011

Singapore Trip: Muzzafar Centre

Day 3  @ Singapore..
Kami menjelajah ke Muzaffar Centre...
Apa ang aku boleh cakap Muzaffar Centre ni Super besarrrrrrrrrr...

Hoh macam Mydin dah..
Tapi ni Mydin Singapore...
Kat sini macam2 benda jual..
Crik la apa pun, korang msti boleh jumpe...

Cokelat..
Macam2 cekelat..
Aku ada gak beli..
Syedapp cokelat tu..



Ha... Yang ni harta karun
Hikhikhik..
Actually coklat gak..
Tapi bekas die unik..
Tu yang aku amek gambo tu..


CD dan DVD...
Yang ni memang aku tabik spring..
Ko nak cete apa???
Sume ada..
Movie, series, drama, catoon...
Sume ada la..
Terbaikkk..
Senang nak carik...

Dah la kartun2 die sume yang aku tak pernah jumpe pun DVD die kat KL...
Memang best gile ah...


Yang ni cete series...
Drama faberet aku One Tree Hill pun ada weii....
Siyes aku dah rasa nak beli dah..
Tapi duet pun tak berapa nak banyak..
Jadi pikir 10x la kan..
HAHAHA..


Yang ni memang pestaim aku jumpe...
Selalu  plug ni aku jumpe paling maximun pun 5 point la kan...
Ni ada 8 point ko...
Ha kalau berani gunalahh....
Hikhik..


Mall ni memang besar...
Aku sampai sesat nak carik jalan keluar...
Dasat tak?????
Dah la aku jalan dengan 4 org lagi team lain..
Kami 5 orang memang lost terus..
Tak jumpe jalan...
Last2 sekali tanya counter..

Bila dah dapat keluar, macam tak tau jugak kat mana..
Sebab kami masuk ikot pintu lain..
Keluar ikot pintu lain...
Memang jenuh gak la bertanya tok pergi balik tempat yang memula sampai tadi..
Huhuhuhu...

2 comments :

  1. kak ayu suka beli barang2 elektrik kat sana...murah..:)

    tapi memang besar giler lah...kak ayu pun pernah sesat masa first time sampai sini..

    ReplyDelete
  2. hi! singgah kt sini. macam mana nak ke muzaffar centre ni ye? boleh share? tq.. ^_^

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails