Thursday, July 9, 2015

Menang kasut Hush Puppies


Alhamdulillah rezeki nk raya. Ritu masuk contest kat IG Hush Puppies ni, hantar gambar having fun... banyak gak gambo saya hantar, dia takde tulis limitkan.. so hantar je mn gambar yg rasa tgh sengih lebau tu....

Tengok2 gambo ni menang.. hihi gambo ni masa saya g taman tema kat China ShenZhen tahun 2012 dlu... Pergh naik benda ni mcm nak putus nyawa.. Tobat tak naik dah... Hahaha gambar ni diambil oleh kekawan yg tak naik....

Tak sangka lak menang gamba ni... hehe dapat la adiah sepasang kasut HP... Kasut HP ni selesa dah lama konon nk beli tapi sbb mahai simpan je dalam hati, rezeki dapat kasut ni free.. Kebetulan mmg tak beli lg kasut raya hehe harap2 hadiah dapat la sblm raya.. kalau lepas raya pun ok je, leh pakai g jalan ngn g keje....

Contest ni masih running, winner pilih weekly based. Jom la reramai join.
Btw, gambar saya terpilih as weekly Top Pic so saya akan masuk bertanding utk dapatkan Grand Prize. GP die dapat henpon... tp kene mohon ihsan dan bantuan kekawan la utk vote gamba saya. nnt bila voting dah jalan saya inform and minta tlg kekawan vote ye... Hihihi...


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails