Monday, November 30, 2015

Mengimbau Kenangan

Semalam tengok Tuan Anas Mikael pergi Krabi. OMG terus mengimbau kenangan masa kami Honeymoon ke Krabi masa baru kahwin dulu. Masa tengah hangat kata org hahaha. masa tu saya dah peknen sebulan tak silap. So mmg ada aktiviti macam naik gajah saya tak buat sbb takot gak terhentak2. Tapi aktiviti air seme jalan macam biasa...

Krabi mmg best pada saya, seme entri Krabi ada bawah tab Krabi, cuma maybe gambar ada yg dah hilang huhu dulu blog ada problem skit. 

Salah satu saya suka, hotel kat Krabi best2!


Kami dlu stay kat Aonang Buri Resort...


Ni salah satu yg saya Rindu, Penkek  Yamin.... Sedap wei... masa tgk Tuan Anas Mikael dan Ayu Maisarah order telan2 ailio saya. hehe rindunyaaaa


Kehijauan dan kebiruan air di kepulauan di kRabi


Maya Beach ni mmg femes la di Krabi.



Kesimpulannya, nnt annibeseri ke 10 hasben dah janji nak repeat Krabi balik.. Ohmaiiii rindunya Krabi.


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails