Thursday, August 12, 2010

Shopping for baby again

Isnin kan aku cuti... Gi KL ngan mak aku.. Motip ada lah tok beli kain buat barut baby and kain tok buat bedung/selimut baby... Mak aku nak jahitkan so apa lagi, sonok la mommy-to-be nie... Hehehe


Ni la kain nak buat bedung baby/ selimut tu.. Kain die jenis sejokkkkkk je... Macam2 design ada, sume comei2.. Memang khas tok buat bedung/selimut baby.. semeter baru RM4.80, murah kan? Selalu tengok mahal je org jual...

Beli kain ni semeter leh dapat sehelai, kalau takleh nak jahit sendiri leh hantar kedai mintak jahitkan tepi je, macam tepi tudung tu...


Yang ni pun tok bedung/selimut baby juga... Saja beli 4 helai, dah kata murah kan... Kalau beli sehelai je dah 20 hengget...


HAHAHA.. Dah pergi usha bahagian kain cotton nie, kompem la mommy pun takleh tahan kan.. Actually aku memang jenis suka pakai baju kurung kain cotton... So apa lagi, tangan ni laju je mencapai... MUAHAHAHA.. Bila nak buat baju nie? Haruslah lepas pantang, tunggu slim balik badan nie... Beli je dulu siap2, bukan senang aku nak gi KL nie... Lagi pun dah jumpe yang tantekkk dan berkenan ye tak..

Baju ni selalu mak aku jahit, akalu aku free aku jahit la... Lebey jimat kan?? Beli kain aje...
Yang atas tu warna cokelat tu aku suke corak munge2 die, sweet aje.. Yang putih tu tok buat barut baby..


Yang ni la kesukaan aku, kaler PINK and MERAH HATI.... yang pink tu sangat sweeettttttt... tak sabar nak buat baju... HEHEHE..

5 comments :

  1. syoknya,ada orang nak jahitkan :) best ek jalan2 gi beli kain,jimat pon jimat..

    pn julee,awak tuh kalau tak larat,tak yah poser tau hehe :) demi baby,kene lah berkorban ye :)

    ReplyDelete
  2. alang2 bli tuk baby..bli tuk mommy jgk..hihihii..cantek cotton tu..sweet..

    ReplyDelete
  3. isyh jue..kaler merah tu hampir2 sama ngn kain bedung aku. hehe..

    ReplyDelete
  4. kain untuk barut ngan bedung tu cotton flanel ek??beli kat ne ek??dina nak cari gak..untuk wat sampul tilam n bantal baby..mama dah belikan satu set yang tilam n bantal kekabu tu..ingat nak buat sampul extra..senang nak tukar2..

    ReplyDelete
  5. sweet jer cotton tu..just like u :)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails