Friday, November 26, 2010

Bakal Pantin Ahad ni

Meh nak tayang gambo bakal pantin Ahad nie....



Pipi yang bolat... Tetiap malam jadik mangsa gegetan mama die... Skang mama dah tak geget papa dah Muahahaha... (lucah tol aku ni) mama geget Rayyan je sebab gerammmsss..


Tengok tangan pun dah geramsss..


Masa ni baru kuar sepital, sangat beza okeh... Setiap hari ada je perbezaan yang berlaku...


Nangessss.... Sape ntah buat????


Dah penat nages, tido.......

Time tido ni bila tengok wajah anak, rasa tenang sangat hilang segala serabut kat paler... Betollah orang kata, anak tu penenang jiwa.... Anugerah termahal dari Allah...

Syukur sangat aku diberi anugerah ini....

3 comments :

  1. alolo,tomeinya pantin..geram makcik

    ReplyDelete
  2. pp tsangatt gebuss....hasil bf laa ni..

    ReplyDelete
  3. comelnyerr!!! best kan dah jd ibu ni,lagi2 dpt bby comel dan sihat cmni.lg best! =)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails