Tuesday, April 3, 2012

Family Time @ The Mines, Seri Kembangan

Sejak duduk Sg Besi ni, feveret port kami tok melepak time wiken adalah The Mines Seri Kembangan. Bukan apa, dah la dekat, paking senang dan murah. Kat sana ada sume kedai peberet kami contoh macam ChaTime, SweetChat, Big Apple, Subway, dan macam2 lagi la.
Ohh Daiso pun ada tau, baru buka. Lagi besar dari Daiso JJ Maluri.

Tujuan ke sana kali ni adalah ehem ehem. Nanti bila tiba masa dan dah dapat apa yang diorder baru saya reveal. Yang boleh saya katakan ianya something customized from husband to me! Sebabkan customized, sebulan baru siap!

Kalau pergi Mines ni tak sah kalau Rayyan tak naik haiwan ni. Ades.
Dah haiwan ni dok tengah2 donia dekat escalator, yang rayyan plak pantang nampak. Mesti nak naik punya.





Mama dah penat follow. Biar papa plak take over.




Budak yang hepi dapat naik haiwan kegemaran... isk isk isk..


Dah penat and haus, singgah Starbuck beli air. Nyum Nyum... Kali ni tak minum ChaTime sebab nak perabes voucher. hikhik.. Dapat voucher worth RM150 hasil contest ritu, tu yang lenjan makan minum kat Starbuck.. kalau kuar duet sendiri memang takkan lah, hehe sebabnya aku lagi suka  San Franscisco coffee dari Starbuck ni.

Aku amek Frapuccino Caramel, hubby amek Mocha.


5 comments :

  1. erm kerap jugak saya pergi kt mines nih tapi x pernah lagi bagi anak saya naik mainan tu..slalunya dia naik yg kena letak token tu....hehe..

    ReplyDelete
  2. believe it or not.. tak penah makan or minum kat starbak.. hehehe

    ReplyDelete
  3. kty slalu gak dating ngn along kt mines

    ReplyDelete
  4. Jue duk Sg Besi? Dekat la ngan Bangi! Hehe. Nad gi Mines Sabtu lepas :D

    ReplyDelete
  5. kitorang pon suka lepak sini.. dania kalo lalu kat depan wayang, mesti ajak masuk.. sebab dah biasa tgk wayang kat situ..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails