Wednesday, June 20, 2012

Kesian Rayyan, rindu mama..

Huwa... Masa type entri ni saya baru lepas berjujuran airmata...
Actually dah 4 hari kat China, hari ni baru berpeluang nak Video Call ngan Rayyan.. Sebabnye internet connection super slow. Selalu aku call je, cakap via phone. Tadi baru dapat tengok wajah anak kesayangan hamba tu...

Tetiap hari aku call rumah mak, just cakap gitu je ngan Rayyan. Maklumlah Rayyan baru je pandai2 cakap, tu pun belum tahu sebut full setence lagi.. Memang mak aku cakap, hari2 Rayyan tanya Mama.. Bila petang je, kalau dengar orang ketuk pintu, berlari dia nak bukak pintu sambil panggil Mama... Huhu sedih gile aku dengar. Tapi aku kuatkan hati aje la, pikir positif.

Tadi bila time video call, nampak muka aku je, terus die panggil mama.. Tetibe mak aku lap air mata Rayyan. Mak aku cakap Rayyan nages. Sambil panggil2 mama tu die nages.

Terus aku stop video, tak sampai hati nak tengok. Agaknye rindu sangat dia dekat aku. Aku pun dah ikot sama berjuraian air mata. The feeling is killing me! Nak kene tempuh lagi 8 hari, terasa lama je masa berlalu.
Nak suh Hubby bawa Rayyan jalan la wiken ni, biar dia happy lupa sikit pasal mama die...

Ya allah, cepatlah masa berlalu. Rindu sungguh kat Rayyan!

1 comment :

  1. sgt sedey tgk anak nanges panggil kita... xleh bayangkan if itu adalah saya.. sedeeyyyy

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails