Tuesday, June 18, 2013

bertambah koleksi saya

Saya memang penggumpul FM tegar.. ke mana mana saya pergi, mesti carik FM sebagai sebenir... Kat rumah memang dah penuh dah satu magnetic board, malangnye hari tu hubby dah kumpul segala FM yg ada bentuk haiwan dan manusia.... Dia simpan dalam plastik, katanya die dengar ceramah kat masjid, kalau ada gambar yg berunsurkan demikian, malaikat tak masuk rumah......
Memula nak protes kan, biasalah saya ni ada je hujahnye... Tapi bila pikir balik memnag betol apa hubby cakap tu... Saya tahu benda tu cuma selalu amek remeh.... So sekarang FM yg ada kat rumah seme yg gamba2 pemandangan je, mana yg ada gamba haiwan or manusia yg terselit seme dah masuk plastik, saya bawa datang opis... Tampal kat magnetic board opis je.....



FM bus London yg baru dari boss... Ada perfume dari Big boss yg balik umrah, wangi sangat perfume tu.... Dan ada keychain jugak.....


Koleksi keychian saya di opis....


Ni plak koleksi FM saya di opis...
Lepas ni kene pesan kat kekawan, klu nk belikn saya FM beli yg takde image manusia atau haiwan..... Huhuhu


1 comment :

  1. Bas tu kite pun ada.. :)
    Bestnye tgk koleksi fm :)
    Kite selalu gak dpt keychain tp tak berapa suka nak kumpul :)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails