Monday, October 13, 2008

Ektibiti seterusnyaaa....

Heavennnnnn toi dok bujang nie.. Hahaha.. Pas Subuh, leh tido balik sampai koi 10..
Cam zaman belajo dulu.. Dok umah tak dapek den nak tido sampai koi 10..
Mau gegar pintu bilek omak den kerjakan... Hiks!

Bangun je tido, twos kejut sume ajak makan roti bakar ngan telor separuh masak  Ameerali.. Hahaha.. Tu la mamak port favorite weols zaman belajo dulu masa kat Bangi..
Memang layannnnn la roti bakat die ngan telor separuh masak die...
Lagik bertambah sedap sebab Imah yang belanjer.. Hiks! Thanks Imah....

Dah kenyang, kami meneruskan agenda ke Jusco Balakong.. Azrin mau boli makanan hamster die.. Owhhh Azrin ada bela hamster taw kat bilek die.. Hamster tuh jinak je, comel je..
Tapi aku geeliiiiii oooooo.. Maklumla aku bukan pencinta binatang ye, harap maklum! 
Aku geliiii ngeeeee...
Sepanjang dok kat bilek Azrin, aku berjaga2 je, takot hamster die terlepas dari sangkar..
Owwhhh next entry aku akan buat khas untok hamster Azrin nieyy..

Sebelum balik, harus la kasi kenyang perot dulu kan.. kat Jusco Balakong niey, Sizzling Mee die memang masyuukkk laaa... Jadik aku order la nieyyyyyyy.. saja kasik leleh ayaq liur kome nengok gambo muahahaha...

Ni dieeee Sizzzlinggg Black Pepper Chicken Yee Mee... Yummmmyliciousssssss... Tertarik kan? pasni p Jusco cepat2 order ahaks!



Cili potong kicap ni wajibbbbb ada woooo, baru la powerrr skek rasa kalau tak kurang umphhh..

Pas makan kenyang, amek kete kat umah Azrin.. Zassssss, Saz anto aku sampai umah.. 
Tekiu Saz!!!!
Really have wonderful time wif my friend this weekend, dah lama tak berlibur2 begini....

P/S: Take, please plan for the next vacation... and make sure all of us can reserved ourself for it...  ^_^

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails