Wednesday, October 22, 2008

Kumpul dwet... Grrrr

Lepas saya membebel pasal insurans, ada gak dua tiga orang yang beri komen bertanya insurans apa?? Hiks.. Perlukah di'reveal'kan??

Please fill in the blank A_Assurance... Hah.. Saya rasa sume musti boley teka...

Adeh... Skang dah bulan 10... Saya dah lama menyimpan impian tok memiliki kamera DSLR seperti ini..

Bila ntah agaknyer saya mampu beli.. Takpe la, saya menyimpan impian dulu, kumpul dwet dulu.. Agak2 dah cukup, ada rezeki lebey, saya akan sambar satu..

Mesti sume tertanya2 nape saya nak beli DSLR.. Ntahla, saya suker tengok gambar yang cantet, dengan DSLR gambar saya akan lebey pegun dan nampak lebey hidup.. Rasa cam puas hati, kalau boley saya nak abadikan setiap detik tuh dalam foto2 yang saya snap.. Hiks.. Moment indah takkan kekal selamanya kan? Jadik DSLR nie la akan menjadik teman baek saya untuk memegunkan setiap moment yang berharga dalam idop saya...

Doakan rezeki saya murah ye teman-teman, jadik bisa saya miliki gadget yang berguna ini...

Mulai skang saya kene berjimat cermat.. Selain mengumpul dwet kawen, beli barang hantaran, saya akan berusaha menyimpan dwet berdikit-dikit untuk memilik 'bakal teman baek' saya ini... Klik!




10 comments :

  1. akak pun suka sgt gadget nie..
    tu yg suka kawan..ngn photographer tu...huhuhu..bila le den nak dpt

    ReplyDelete
  2. give me 5 juelee!
    sha pon berangan la nak gambo kat dlm blog tuh cantik2 dgn kamera cenggini...tp..uhuk...uhuk...:(

    ReplyDelete
  3. gadget ni mmg da bommb la,
    tp kalo nk seribu daya kan..

    ReplyDelete
  4. huhu beli jgn tak beli..
    dslr mmg best~!

    ReplyDelete
  5. sikit2..lame2 jd bukit...pelan2 kumpul yek.. iALLAh leh dpt ape yg diimpikan..:)

    ReplyDelete
  6. Am Assurance ek
    alamak
    aku pun pakai insurans yang tuh

    ReplyDelete
  7. dedulu saya pun macam u juga...asyik terbayang2 DSLR menjadi milik saya.

    skrg saya tengah mempelajari teknik mengambil photo agar lebih cantik dan menarik dgn menggunakan DSRL.

    Mesti dapat punya lah...

    :)

    ReplyDelete
  8. hye!
    salam ziarah:)
    nk bli DSLR ye??
    moga tcapailah impian 2 erk..

    anim dh ada D60..
    dl sm jgk mcm julee tmimpi2 kan bnd ni..
    tp skrg..
    alhamdulillah dh tcapai:)

    ReplyDelete
  9. Harganyer adalah RM1999 huhuhu jauh lagi.. Aku baru simpan 9hengget..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails