Monday, October 27, 2008

Emosi

Emosi sudah mula tak stabil.. Rasa nak marah, rasa nak menyentap je tetibe, rasa nak merajok tanpa sebab.. Rasa cam setiap patah perkataan yang diterima macam batu yang menghempap hati menyebabkan hati terluka.. Huuuuuu, tak suker ada perasaan cenggini.. Rasa nak bersendirian je seketika.. Nak pegi jauh dari sumenyerr.. Some times we do need time alone rite? 

Ditambah pulak dengan keadaan dan situasi perut yang tidak sehat.. Mula lah rasa nak hempas sume benda yang ada depan mata.. Nak lelapkan mata pun payah asyik rasa macam nak muntah jerk..

Encit perut, harap bersabar sehingga pagi besok ye.. Malam ni izinkan tuanmu ini tido lena...

Dan skang sudah tibe mood malas berpikir, cakap la apa skali pun, mungkin tidak akan ada tindak balas positif akan ku bagi.. Mungkin jawapan diterima akan menyakitkan hati orang yang bertanya, jadik lebey baek aku berdiam saja buat seketika dan layan sume MP3 yang ada dalam laptop pink nie, layan game yang tidak jemu aku main, layan siri Korea yang akan membuatkan aku tertawa seketika dan menangis teresak2 di penghujung, layan novel yang masih belum sempat ku khatamkan.. 

Maap entri kali nie penuh emosi, mungkin keadaan hormon estrogen dan hormon progesteron yang tidak stabil...

Harap perasaan ini tidak terbawa2 ke dalam mimpi... Biarlah tidurku malam ini dihiasi mimpi indah sahaja, mungkin tak seindah realiti, tetapi sekurang2nyer pernah menjelma dalam hidup ini walaupun sekadar menemani waktu tidurku...

Semoga bangun dari tidur pagi besok emosi ku akan pulih.. Jika masih begini, mungkin akan berlarutan 2, 3 ari.. Harap tidak lah, kerana fizikal dan hati ini sendiri tidak suka punye emosi yang tidak stabil begini...

Bencik arr jiwa kacau niey!

6 comments :

  1. sha pon baru nak tanye, juelee pe'ot ke? sbb sha pon tgh pe'ot and tengah emosi...

    give me 5!

    :D

    ReplyDelete
  2. wah betapa susah nye jadi golongan hawa tiap2 bulan akan lalui masa ni

    ReplyDelete
  3. Ni la PMS yang membuatkan jiwaku kacooooo..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails