Tuesday, October 14, 2008

Hamster bernama Juniorrr

Hari tuh aku ader kata nak buat entry pasal hamster Azrin kan? Oooooo.. hamster die nama Junior hiksss.. Aku biler tengok hamster ni nampak cam tikus je cuma warna je lain, tuh yang jadikk geli tuh tapi tengok Azrin cam best je belai2 die...

Ni la die Junior, relek je Azrin angkat letak atas katil baring-baring ngan die.. Kalau aku dah menjerit-jerit dah... Huahuahua giler kejam aku niey.. 



Ni la tempat tinggal die, malam tuh aku pastikan pintu sangkar ni tutup ngan kukuh.. Ye la, takot gak Junior nie bukak pintu sangkar ni pehtu merayau-rayau hujung kaki aku ngah tido.. mau bersilat aku bangun tido kang..

Balik dari Jusco twos bagi si Tikus ni makan karot.. laju woo die makan ngap ngap ngap aku tengok dah tinggal separuh je.. Patut la gumuk!!!

Meh layan video Junior ngah makan.. Hiks!!!


Sesaper tetibe rasa nak bela, leh la p cari kat Pet Wonderland kat Midvalley.. Tapi mengikut kata Azrin, hamster ni ada banyak jenis.. yang jenis die ni namanya Genuine Pig.. Hahaha jangan tanya aku nape Pig kat belakang tuh.. Aku pun tak taw bab-bab haiwan nie...


4 comments :

  1. sha pon terase macam nak bela hamster bile tgk juelee nye posting nieh! kiut giler tgk die makan carrot:D

    ReplyDelete
  2. kawan akak pnh bela hamster gak
    tp hamster dia sume mati
    bunuh diri..hahaha
    ada yg siap terjun dr balkoni
    tragik sungguh ;p

    ReplyDelete
  3. perghhhh.. lamer bebenor tak singgah sini. banyak la plak nak kena baca. hahahaha. takper2, nanti aku baca pelan2. akupun tak sempat update paper lagi, tapi cuhmel nyer tikus tu. hahahhaha...

    ReplyDelete
  4. name je ujungnye PIG, tapi org inggeris panggil menatang ni TIKUS MONDOK...

    spesis tikus la nih..
    Kalau dah besar cemni, seram gak nak bela, kalau kecik, coemy sket...

    Mak aku tu penggeli sungguh, kecik ke besar sumer geliiii

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails