Friday, April 29, 2011

Its our LOVE day

Hari ni bangun pagi dengan sungguh semangat dan happy....
Nak tau kenapa???

Hari ni our LOVE day.. Ngee =D
Gedik Love day bagai...
Masuk arini dah 10 tahun hokey kami bercintan cintun.. Oooo lamanye...
Tapi kasih sayang tu tak pernah pudar, makin bercambah beranting-ranting jadik kembang banyak lagi ada..
Secara jujur, bukan senang nak pertahankan hubungan dan perasaan sayang tu sampai ke tahap nie...
Banyak yang ktorang dah belajar selama 10 tahun ni, belajar cara jaga hati pasangan, cara hargai pasangan... Macam2 lah..
Kesimpulannye, kalau kurang sabar memang takkan sampai la ke tahap ni..
eh apa aku merepek ni???

Hahaha aku bizi arini tapi tetap nak buat ucapan buat insan kesayangan aku

Dear hubby Mohammad Amirul Adlee...
Happy 10th years celebrating our love..


Everyday there are alway obstacle in our marriage,
but Thank Allah we managed to face it together..
It because we always have faith between each other...
The more I know you, the deeper my love toward you...
And now we have our bundle of joy Ar-Rayyan..
Its really completed my life as woman, wifey and mommy..

May the love between us blossom bigger and always stay in our heart..
Love you to the bits!!!!
Insyaallah.. Ameen!




6 comments :

  1. ohhh no...sungguh romantika..hahahaah

    ReplyDelete
  2. rase-rase nya cam rayyan dlm top 8 la... kalau tak silap.. cube cek

    http://keyphochee.blogspot.com/2011/04/top-8.html

    ReplyDelete
  3. tahniah..kami bln 12 msk 6thn kenal

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails