Thursday, December 2, 2010

Contest gambar kenangan sekolah dulu2


Sesape nak join leh klik sini..

so gambo yang aku pertaruhkan ialah....



Nama Sekolah : Sekolah Menengah Teknik Kuala Lumpur, Cheras..

Hehehe cube teka tu aku bergambo ngan sape??? Tu la dia suami aku skang, Encit Lee..

Tu gambo kami zaman mude2, zaman sekolah lagik...

Yes, kami berkawan dari sekolah lagik.. Seb bek SPM lulus with flying colors..... Dan alhamdulillah kami telah tamatkan hubungan kami dengan ikatan suami isteri yang sah...

Gamba ni sangat nostalgia okey, masa ni baru pas dating... Selalu curik2 dating kat belakang kelas... Ehh dating tu sambil belajar tau... Encit Lee ajar saya lukisan kejuruteraan, saya ajar Encit Lee Add Maths.... Ala2 sistem barter gitu......... Hurmmm, banyak beza kan kami dulu dan skang... Dulu slim melim aje...

Oh ye nak bitau Cik penganjur, tu la uniform sekolah saya, sebabkan saya adalah MPP atau majlis perwakilan pelajar, saya kene pakai kemeja dan blazer....

Ni blazer tu dah tanggal, tau la panas ya amatttttt pakai blazer tu, nak angkat tangan pun kene ayu2 gitu hehehhe...

Eh eh over plak .. Maaf Cik pengajur, lelebey plak buat entri.. Muahahhaha...


3 comments :

  1. ooooo...hati berputik dr zaman sekolah lagi...heehee bagus2..

    ReplyDelete
  2. Jue..takde beza la..sama je..Hehe..mana gambo skang..jelesnya ibu dah dapat slimkan badan balik :)

    ReplyDelete
  3. semua dh ok...mkch sbb sudi join contest ida..gud luck yer..
    nnti cek yer anda pserta contest ke bper....
    n semoga bahagia sluu yer...

    suka tgk pic u all

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails