Wednesday, December 15, 2010

Day 2- Cabaran 30 hari

The meaning behind your blog name


HAHAHAHA dah hari ke berapa baru nak buat cabaran yang ke-2..
Maklumlah susah la nak update blog skang, kat opis agak payah kecuali tak turun lunch.. Kat umah plak bizi ngan si kecit tu mana nye ada masa, pastu penat giler keje pas balik main2 ngan Rayyan terus tido... ZzzzzZZzzzz..

Hidupku dah tak macam dulu dah.. Kalau tak percaya, tunggulah anda ada anak nanti, mana nak layan anak, layan suami, pastu layan diri sendiri, tu belum amsuk part ekams rumah, memasak, basuh baju bagai....Phewwwwwwww... Rasa tak cukup je 24 jam tu...

Ok, dah melalut..

Kenapa nama belog nie Masyimalo Heart???

Actually saya pun tak sure camne leh terkeluar nama tu.. HAHAHA.. it just pop out from my head so lets just name it Masyimalo Heart..

Actually saya start tulis belog dari friendster lagi hehehe pastu bila dah join blogger nie rasanye blogspot lagi syiok kot so stop la memblog kat friendster nun...

Belog nie adalah curahan hati saya kira macam diari maya la.. Segala kisah tentang saya, kekawan, famili, kerja ada saya catat di dalam belog nie..

Tapi ada juga yang takde.. Yela, internet ni kan tanpa batas, ada benda takleh nak story kan? Tol dak? Biarlah jadik rahsia dalam kain HEHEHE..

Kekadang tu malas nak tulis so cete yang ada terkubur aje.. Azam tahun depan 2011 saya nak tulis semua kesah2 dalam belog akalu boleh terutama teantang perkembangan Ar-Rayyan buah hati saya..

Ok dah melalut lagi.. Better stop now!


2 comments :

  1. haa tu laa perasan juga checklisted tepi tu dah bertanda, tengok entry nya baru day 2, takpe2 menjadi seorang isteri berblogging mmg mengejar waktu =)

    ReplyDelete
  2. nak buat jugak this challenge tapi belum bermula..hihi

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails