Friday, December 10, 2010

pengsan

Tak sempat nak hapdet apa2 malam tadi.. Balik ekej, menyusukan ar-Rayyan, kemas apa yang patut, pengsan teruss....

Penatttt tahapppppppppp dewa wei....

Tak pernah aku rasa penat gini walaupun dulu aku banyak gak keje kekadang balik umah kejap je pastu gi keje balik tok migration malam sampai subuh.. Takde lah letih gini.. Ini memang super letih..

Tapi aku rasa aku leh jadik SUPER MOMMY gini..

Phewwww tapi takpe, aku akan berusaha setiap hari untuk jadik mama yang terbaik buat Ar-Rayyan, isteri yang terhebat di mata suamiku, jurutera yang dapat memenuhi tanggungjawab dan amanah dan tak lupa hamba Allah yang patuh pada setiap perintah...
Semoga usaha aku nie diberkati .. Amin!

Ok, petang ni ada Hi-Tea kat hotel singgahsana, ikot hati malas nak pergi tapi untuk emmenuhi urusan kerja... Pergi jugak la, tapi dalam hati teringat anak!

4 comments :

  1. bz sorg..bz keje gn bz family ade ank mmg len kan..

    ReplyDelete
  2. dah back to work ey jue..selamat bekerja!!

    ReplyDelete
  3. tu ler tuh... jadi super mommy.. mmg sangat letih.. tapi berbaloi!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails