Tuesday, September 16, 2008

Baju raya lagikkk

Hari tuh Encit Lee dah belikan aku baju raya.. Tuh pakai pagi raya, and aku ader beli baju raya kedua.. Kaler pink tapi yang murah je la dan tidak glamer pun.. Maka dengan penuh semangat aku beli manik... Manik murah jerkk, 3hengget sepaket...


Maka, mula la projek aku malam semalam.. Dan hasilnyer.......


Memula aku jahit manik silang macam kat atas tuh je.. Biler dah siap banyak plak lebih lagik manik tuh, takkan nak membazir ye tak?? Datang la idea kreatip, buat bentuk bunga ala2 5 kelopak cam kat bawah tuh.. Hiks! First time jahit manik, seb bek menjadik.... Dan skang aku telah mendapat tempahan untok jahit manik daripada omak den dan makcikku.. Ahaks!! Boley buat bisnes niey.. Mari~mari~mari...

5 comments :

  1. wah2..dah byk persiapan raya jue..akak takde bj baru pun..pkai bj yg dah pakai..hehe
    kuih raya blm buat nih..mgu ni nak buat la..haha :)
    selamat berpuasa..dah tgl half way to go :)

    ReplyDelete
  2. rajin nye menjahit ye...
    elok la tu...

    bende2 ni kalau rajin, bulih jimatkan kos..baju yg biasa2 nmpk superb dan mahal kan?? :)

    ReplyDelete
  3. lenkali boleh jahit baju sha pulak ek! sha mmg fail menjahit nieh...kurang sabo:D

    ReplyDelete
  4. Kak Fathi- selamat berpose jugak!

    Cekgu BH- a'ah jimat gler. baju tuh murah sajork tapi dah tambah manik nampak cam mahal la plak hiks =D

    Cheryna- Boleh je Sha, tapi mai la antar cni.. Tapi saya bawu je blajo2 jadik idak ler cantek sgt..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails