Monday, September 22, 2008

Jumaat yang penat tapi best

Jumaat lepas buka pose ngan memembe opis di Delicious restaurant, just behind KLCC.. Actually tak plan pun, tapi sebab malam tuh kene stanby for migration so malas nak balik umah tuh yang plan buka wif ofismate plus Aida...

Jalan memang jammed gilos jadik weols sampai sana pun dah koi 7, seb bek Aida sampai awai so she choose the sit first...

Dah lambat pun sempat lagik weols berdua ni bergambo.. Tetibe terasa cam pelancong asing lak.. Kehkehkeh..


Sesampai je twos cepat2 order takot tak sempat.. Memang tak sempat pun, bile azan baru air je yang sampai.. Pehtu starter, gambo starter tak sempat nak amek sebab lapo gilos, letak kejap je, 5 minit dah licin haahaha...

Sebabkan ni restorant western, tak dapek la tekak den yang melayu ni nak makan nasi.. Terpaksa la order spaghetti seafood.. sedap gak la.. Tu pun dah separuh jalan makan baru teringat nak snap pic hahah..


Ni dessert die, perghhhh emmang sedap giler...... Len kali aku nak datang sini makan dessert ni jer.. Hehehe sampai skang teringat2 lagik..

Dah puas makan , borak2.. Weols p berjalan2 di KLCC.. Memang sengal je rasa, orang p terawih weols p jejalan.. Huuuuhuuu... Nak tunggu koi 10.. Koi 10 kene balik opis balik.. Jejalan la kami tanpa arah tujuan, nak syopping enggak ada pulusssss... Jadik usha2 je la..

Koi 11 balik opis, angkat2 barang twos gerak p exchange... Bermulalah koje..
Memula tu aku rasa okay la.. Syookk je keje memalam, tenang.. Lagipun aku baru minum kopi secawan..

Masuk koi 3 pagi, tak siap2 lagi.. aku dah mula mengantok tahap tak ingattt punyer... Mula aku berjalan2 tanpa arah tujuan.. dan hasilnyer..

Nahhh, aku mengambil gambo orang tengah keje.. Hahaha pehtu kene sound twos ilang ngantokk aku huhuhuhu..
Rajen gilosss, gigih dan bermotivasi.. Cuma aku je dah mula dapat aura mengantokkk..

Habes keje koi 4, stat enjin balik umah.. Sampai2 umah, tengok mak aku tengah panaskan lauk tok sahur.. Mandi, makan dan tanpa melengahkan masa twos tido.. ZZzzzZZzzzz...

3 comments :

  1. wahh menariknye desert tuhhhh
    meleleh air lioq aku
    macam coklat+ais krim

    ReplyDelete
  2. adoii...sedapnye desert tuh juelee!!! jeles aku!

    nywayz, sape sound tuh? meh sekeh sket...(cewwaahhh...macam berani..)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails