Thursday, September 18, 2008

Berbuka puasa bersama teman-teman

Hari nie aku berbuka dengan kekawan yang dirindui.... Saz, Mawar,Take,Liza,Azreen,Iemah- maap Iemah sebab asalnye aku hamper lupe setelah Iemah merajuk dan beri komen di blog baru aku tambah huhu maklum lah Imah nie bawu balik dr obersea.. plus husband Take- Amir, member opis mate Take, ngan Encit Lee pun ader skalik... Tempat pilihan Restoran Cheng Ho, ala kedai Amy Search penyanyi rock kapak tuhhh... Actually based restorant ni chinese muslim seafood, tapi semalam idak ler banyak noo seafood nyer.. So-so je la bagi aku... Jom layan gambo yang sempat disnap....

Ni gambo makanan, orang tamak haloba memang camni, lebey2 lagik Liza.. Ahaks! Lagipun bufet kan, jadik kene la makan ikot harga yang dibayar baru berbaloi rasa...

Ni kekawan Take, seb bek satu paler gak ngan kiterorang, agak 'gilos' skek.. Jadik leh la masukkkk..

Huuuuyooo.. Amek ko aku candid gambo Hafizi tengah khusyukkk makan....

Ni pasangan paling romantis hehehe.. Takpe Take, aku kasi can... Tahun depan aku plak ye...

Erm aku tak taw apesal budak tiga orang nie gumbira sangat.. Oh yeee Encit Lee tengah menyakat Liza time niey.. Aihhhh rasa Encit Lee memang tak leh tengok Liza mesti ader je die nak bahankan..

Makcik-makcik tengah menjebon selepas makan...

Hehehe di samping tuh weols celebrate birthday Azreen yang ke 24 yang sepatutnya pada Ahad lepas... Saja buat surprise.. Die balik dari semayang magrib weols suh waiters tuh kuarkan cake siap lilin, then they all pun buat koir lagu Happy birthday bersama weols... Syahdu~~

Birthday gurl dah malu-malu nak tiup lilin... Ahaks! Chill Azreen, you're grower now...


Part of my lifetimes bespren.....
Muahhhhh!!!!!! Sayang korang!!! By the way, aku idak ler jaga performance pun, cuma bizi jaga anak je.. hahahha.....

P/S : Geng, pas raya boling jom!!! Karok pun best jugak, dah gian nieyyy..

10 comments :

  1. waaaa...bestnye die dapat kek!
    best ke makanan kat situ...sbb byk snagat la publisiti...ingat nak gi one day...tp tak berbaloi la pergi kalo tak best kan...

    ReplyDelete
  2. weh..masa biler lak aku menjebon?? nampak tu..aku hnya mendengar jebonan saz. hiihii..

    boling?? karok?? ON..!

    ReplyDelete
  3. cherina: saye pnah mkn situ ms bukan bulan pose laaa kan...ok jer...harge berbaloi...sebab die ade mcm pakej2 tau makanan die.tomyam mmg sedap laaa...tak rugi laa kalo pegi...tp semlam kitorg gi buffet tuh agak hamperlaa...mknn tak byk pilihan.pastu kuantiti pon sikit....agaknye maybe baru lagi kot.so diorg tak biase cane nak handle buffet....

    ReplyDelete
  4. woit cepatnya ko update..Buletin Utama tak kuar lagi citer nieh..ooo candid ek gambar aku..xpe xpe..rasakan penangangannya kt blog aku nanti hahaha..
    anyway thanks for all yg datang semalam..bukan senang nak gathering camnieh kan...even makanan dia so-so je tp xpe..tat's not the point kan?

    ReplyDelete
  5. sedihnya kenapa tade pun nama aku dlm entry ni :( aku sudah dilupakan..

    ReplyDelete
  6. Adeh imah jgn sedey.. Aku pun tak perasan huhu maklumlah taip curik2 taknak bagi bos nampak hohoho~~~

    ReplyDelete
  7. bp hrga bufet ni yek?rs cm nk g jek!!!..

    ReplyDelete
  8. sonotnye berbuka ngan kawan2...
    jeles ni ekekekek

    ReplyDelete
  9. salamm jue
    waaa.. x ajak kite pon :P
    hhehehe.
    kim salam kat bday girl!
    selamat pose

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails