Thursday, September 25, 2008

Xcident

Semalam aku excident huhuhuhu.. Actually lunch hour semalam aku kuar p hospital lawat adek sepupu aku die kene brain tumor dan nak operate dalam minggu nie.. Tengahari balik opis, paking dalam building dah penuh, aku paking la kat private paking kat luar dan kene bayar 5hengget taw.. Petang dah janji nak buka pose ngan membe-membe teknik dulu2, so koi 430 je tepat aku cepat2 kuar sebab nak p jemput Encit Lee kat opis die lak pehtu bawu gerak p Mid Valley..

Dijadikan cete, kawasan paking aku tadi tuh berbukit cerun.. Aku dah reverse kete bek punyer nak pusing ke depan tok kuar, tetibe bile aku tekan pedal tekan minyak, kete aku tak nek, die reverse kebelakang plak dengan laju nyerrrr..

DUMMMMMMM....... aku hentam kete orang... Kete aku agak parah, kete orang tuh pun agak parah...  Tak caya cube tengok gambo..

Ni kete aku.. Huhu kemek woo smudguart die... kemek twok giler.. Kesian Si Hitam Ku.. Mesti sakit nieyyyy...

Ni kete orang yang aku hentam, pecah woo lampu die... Macam 4 wheel drive je kehebatan kete aku nieyyy..

Masa aku langgar tuh takde orang nampak, ikotkan boley je aku larik blah camtuh buat bodo je... Tapi, aku ni orang yang baik, tak sampai hati aku nak buat camtuh kang kalau buat camtuh sampai tido malam pun aku mimpi2.. Aku rilek la tunggu owner kete tuh sampai, masa tuh dah call Encit Lee suh die datang opis aku so kot2 kalau owner tuh maki hamun aku nanti ada la orang back up aku hahaha... Tapi punya lama aku tunggu, tak muncul2 jugak owner tuh.. Encit Lee pun dah sampai, aku tinggal je phone number kat guard so besok pepandai la owner tuh carik aku...
Aku pun blah la ngan gembiranya ke Mid Val tok berbuka.. Gembira kat muka je okayyyy.. kat hati nie seday taw... Huhuhu

Kami seramai 9orang telah berbuka di sini..


Makanan cam bese je la, takkan uols tak pernah makan kat pizza kan? Tak kesah la makan ape yang penting best la , ramai ada.. Yang paling lama aku tak jumpe si Eric Cine tuh pun ada gak...
Ed datang ngan tunang, Nad ada, Maz ada, Kapten Zafril ada, Ayien debab pun ada wif fiancee to be hehehe, Kechix pun ado... Sekali sekala makan camni memang best la, asyik la cete kesah2 nakal2 zaman sekolah dulu.. Gelak memang tak ingat punya la.. Terutama Ayien suara macam pakai speaker.. Memang happening.. lama tak gembira camni, hilang segala masalah yang baru berlaku tadi...
Erk Alan tangki riak nape tak datang eh?

Pas habes makan2, weols pun balik la umah.. Besok aku nak coti, nak p settlekan ngan owner kete tuh, p balai buat repot then claim insurans... Takdo dwet den nak bayar ganti rugi.. harap2 owner kete yang aku langgar tuh tak garang la, dan cerewet.. So segala proses dapat berjalan lancar..

Kesian aku wehhhhh..... Orang nak raya, kete aku dah senget lakk sebelah... Isk..Isk...

6 comments :

  1. skali tgk owner tuh encem...hehehe...kesiannye juelee...take care ek!

    ReplyDelete
  2. iskhh kesiannya....
    camner lah jadik camtuh..ko pakai auto kan??teruk jugak tuh....
    huhu xpe..leh claim insurans...
    sabar ek

    ReplyDelete
  3. mak aii terok gak kete ko.. huhu

    eric ade??!!!!!! waaa!!! menyesall hakuu!!!! eric aku merinduimuu~~
    blah la ayen kurus..gemok lagi je aku tgk! kuikuikuii. Alan tangki riak x dtg sbb dia tau Ed dtg ngn ehem ehem..takot sejarah lama kembali menagih. Wakakakak!!

    eh, am x dtg ek? paten? norin?

    ReplyDelete
  4. salam..selamat hari raya..7 maaf zahir batin..sila amik kad raya kat header ye..

    kty pun cukup riso kalo parking tmpt berbukit ni..takut bila nak kedpn dia reverse lak..len kali jgn le parking kt tmpt bukit..selagi boleh cari tmpt rata..

    ReplyDelete
  5. Wahhhh best. Ramai orang. Sian kete tu eh.

    ReplyDelete
  6. hehehe
    mmg kesian seb bek la langgar bonet belakang kalo depan huauuaha mau menangis keh keh keh

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails