Thursday, August 25, 2011

Dapat hadiah LAPTOP!


Ni baru lagi this week..
Company bagi aku laptop baru..
Laptop DELL yang lama ok lagi..
Tapi ntah nape dapat yang baru gak...
Bila dapat yang baru, yang lama leh format and simpan guna tok personal..
Hehe yang ni jadi laptop keje la..


Laptop kali ni cap HP..
Sebelum ni dapat yang DELL...
Leh baca SINI..
Mengimbas kembali kenangan memiliki Dell Studio..
Kalau dari segi berat, HP mmg lebey ringan guna plak processor plak Core I5..
Tapi ntah kenapa aku lagi suke DELL..
Huhuh
Sebab yang DELL tu ada backlight keyboard..
Nak taip entri belog dalam gelap pun ok..
Nampak je huruf2 keyboard tu..
Yang ni nan adoo..
Teraba2 aku menaip dalam gelap..
TApi aku bersyukur la company baik hati nak bagi aku laptop baru..
HEhehe


Laptop ku yang baru...
Thanks Company!
New laptop comes with 3 technical report to be finish before Hari Raya holiday..
Sob~Sob~sob~


1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails