Friday, November 4, 2011

Aladdin The Musical




Kecik kecik dulu aku suka sangat tengok Aladdin nie, dok la feeling2 jadik Pricess Jasmine tu..
Pehtu mulalah mengerjakan mak aku punye karpet..
Poyo poyo dok nyanyi2 lagu "A whole new world"..
Macam la karpet tu boleh terbang kan...
Eh dulu aku hafal tau lagu die..

Aladdin ni one of faveret katun karakter aku la time tu..
Ye la masa tu mana ada Dora ke, Barney ke hape kan..
Yang ada Aladdin, Snow White...

Bulan ni my childhood dream will come trueee....
DI Amphitheatre @ Sunway Lagoon, Aladin dan Princess Jasmine akan datang menghiburkan kita..
Memang aku taknak lepaskan peluang yang ada ni tok berjumpa karakter idaman hati aku tu...



Ni adalah musical so, korang leh imagine la how its gonna be kan..
Janganlah expect ada scene perang2 pulak ye..


Setakat ni aku pernah gi tengok musical 2x, sekali masa kat Istana Budaya, sekali lagi Kat Singapore ritu..
Memang best tengok musical nie...
Takkan menyesal punye lah, nak lagi Aladdin ni katun childhood aku...


Gennie yang notty..
Hehhehe... 
Aku sure Gennie ni akan menjadik penghibur kita sepanajng show musical tue..
So aku memang sangat2 nak jumpe Gennie nie...
Gennie yang baik hati, yang menyelamatkan Aladdin dan sekaligus menyatukan Princess Jasmine dan Aladdin...


Harga ticket tok tengok musical nie

Adult : RM300, RM250, RM200 dan RM100
Child: RM150, RM120, RM100, RM50..

Musical ni akan berlangsung start 25 November 2011-2 January 2011..
Ha, masa cuti sekolah nie..
Memang sesuai sangat lah nak bawa anak2 gi menonton musical nie kan....
Kalau nak gi coti2 pun skang musim tengkujuh.. Huhu..
Nak gi laut pun takut so leh la bawa anak2 mandi mandi di Sunway Langoon dan malam terus gi tengok musical show Aladdin ni...
TERBAIKKKKKK lah!!!

Nak tau lebih lanjut KLIK SINI...
Dan boleh start booking sekarang... Tiket ni dah amcam goreng pisang panas..
Jangan tunggu sampai dah SOLD OUT!!!!!!..

Jumpe anda di sana!!!!!







1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails