Tuesday, November 8, 2011

Singapore Trip | Bubble Tea & McD

Bila dah balik hotel..
Dah siap mandi manda..
Dah siap berSKYPE ngan hubby and Rayyan..
Dok bilek layan TV...
Tapi sumpah aku tak bukak pun channel movie ke drama ke...sebab sume tayang cete hantuuu...
Maklumlah nak Halloween...
Kang kalau aku tengok, malam mau tak tido..

Dah la tido sorang.. Huhuhu..
Sebabkan kekawan yang lain paham aku macam bosan sorang2 dok bilik
so depa ajak lepak..
Ala bukan lepak jauh pun..
Kat Parkway Parade depan hotel ktorg tido je..

Kat situ ada McD 24 hours so memang syiok la lepak2 sambil borak2..
Macam bese isu yang diborakkan pasal keje..
HAHAHA gile bosan topik kan?
Tapi gitu le bila dah berkumpul among engineers nie, memang takkan larik dari topik teknikal..
Tengah lepak pun dok cete pasal teknikal..

Sebelum gi lepak beli Bubble Tea dulu..
Sumpah, kat Mesia aku tak pernah try bubble tea nie..
Rasa macam tak halal je sbb mostly kedai Cina yang jual...

Ni pun sebab ada Malay yang rekomen kedai ni..
So ktorg gi la beli..



Masing2 dah dapat bubble tea..
Dan mula lepak2..
Ni adalah port lepak pertama kami malam tu...

Pastu kedai bubble tea ni tutup..
So gerak cari port lain..


Port kedua..
McD 24 hours..
Hoh selebet betollah aku...
Yela, aku nak tido, orang ajak lepak plak..
Adesss..
Rembat aje la tudung yang ada...


Kat McD ni yang lain dari yg ada kat Mesia ialah Mc Flurry die...
Kalau kat Mesia McFlurry Oreo kan..
Kat Singapore aku try McFlurry Horlick...
Sedapppp gakk..
Habes licin aku bedal...


Akunye style, makan fries ngan McFlurry nie...
Sedapppppp..
Tak caya, korang leh la try...


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails