Thursday, November 24, 2011

Lunch @ Station 21

Salah satu port amakn western yang aku suke sangatttttt kat Station21..
Station 21 ni kat foodcourt depan Bangsar Village...
Kalau weekdays, lunch hour lagi die dah bukak..
Aku selalu pegi ngan dak2 opis...

Ritu plan nak bawa hubby gi, sekali tutup plak..
Hehe hujung bulan ni plan nak bawa hubby makan sini lah....

Kat sini kalau order chicken chop ke, grilled chicken ke..
Gravvy die ada 3 jenis,  sama ada blackpepper sauce, brown souce, org garlic souce..
Kalau tanya aku mana sedap...
Tiga2 sos sedapppp..
Siyes, aku pernah rasa tiga2 sos...
Memang sedap giler....



Yang ni aku punye order grilled chicken with blackpepper sos...
Sedappp...
Isk bila nengok ni rasa nak gi makan je lagi...
Ni rege die RM 11 tak silap..
Memang mahai sikit tapi sedappp...


Yang ni menu kawan aku grilled chicken with garlic sos...
Tu yang sos die ala2 putih suram je kaler die...


Yang ni chicken chop with blackpepper sos..



Yang ni spagetti vongaye.. Spagetti ni sos die white sos ngan seafood...
Spagetti marinara die pun sedapp tau...
Dah banyak kali aku try...

Sape yang dok dekat2 area ni, leh la try terjah kedai nie..
Dijamin puas hati..


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails