Monday, November 21, 2011

Menang Percutian ke Tokyo yeay!!




Tu dia gambar Tokyo Disneyland..
ehem ehem...
Mesti semua dok ingat kite menang contest nie??
Kite belum menang lagi tapi nak ajak kekawan semua join..
Mana tau leh menang kan...

Tak sabar nak jejakkan kaki ke alam fantasi disneyland nie...
Selalu masuk contest memang menyimpan impain tok menang gi oliday tempat2 best gini..
Maklumlah, kalau harap nak pergi sendiri memang tak mampu la..
So berharap ada rezeki melalui contest je la...

Dan kali ni, impian mampu menjadi kenyataan..
Korang pun boleh jugak mencuba naseb...
Ni contest dianjurkan oleh Huawei...
Tak susah, just register dan kalau bernaseb baik..
Nama kita akan naik..
Ni ala2 lucky draw jugak la....

Tuah ayam nampak di kaki, tuah kita sape tahu kan...
Jom la join.. KLIK SINI...


3 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails