Monday, May 28, 2012

Good Luck!

Hari ni saya ada interview for promotion.
Huhu sungguh la berdebar. Benda paling tak suke interview.
Tapi nak buat macam mana, dah proses nye gini.
Kene la mengikut arahan.
Semoga saya lulus interview ni dan dapat pergi ke tempat baru.

Kat tempat tempat baru ni dah macam2 inisiatif ada dalam kepala ni untuk dicadangkan.
T___T
Sesape yg kenal saya akan tahu lah, saya ni jenis takleh buat keje  dediam.
Ada je idea dan benda yg saya nak cadangkan.
Sebab saya sangat suka belajar, bagi saya bila ada benda baru, saya akan belajar benda baru tu.
New thing, new technology, new knowledge to explore.
Ilmu Allah kan luas, tak terbatas.
So saya taknak membataskan fikiran saya.

Thats me!
Lagipun saya percaya bila kerja, bagi lah 120% effort kita. Barulah berkat rezeki tu....

Semoga urusan saya hari ini dipermudahkan oleh Allah SWT.


3 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails