Tuesday, October 9, 2012

Beday Prezzie rayyan

Kemain seronok lagi anak bujang nie. D
apat adiah kereta yang telah lama diidam idam kan. 

Khamis aritu sempena beday rayyan aku keje, tetibe kat opis dapat whatsapp dari adik aku.  Which is maklang rayyan. Katanya Rayyan gi kuar ngan mak aku beli beday prezzie.. Adik laki aku yg  bwa. kebetulan plak die cuti. Hamboiii kemain lagi ko nak!

Eksaited betol opahnya nak belikan hadiah cucu. Aku pasrah aje la dengar Tunggu je la sampai umah kang,,,

Balik keje tu aku nengok kemain lagi die bergaya ngan kereta baru die. Memang happy betol Rayyan aritu. Tergelak2 aje pastu tak habes2 ngan CAR die. Mak aku cakap siap tido sebelah kereta tu, riso benar orang amek kereta dia.


Ni la kereta idaman hati. memang selalu kalau nampak car ni, merempan gak la die nak. tapi ktorg bt dek je. Sbb dah banyak rides die kat rumah tu. dah tak tau mana nak simpan. huhuhu. Tu yang malas nak beli menambah semak rumah. Tapi ni opahnye dah belikan. senyum aje la...


Takmo turun2. makan pun dalam kete. Pasni memang simpan seme rides2 Rayyan. Lagipun seme mainan die masih elok. Alhamdulillah Rayyan ni jenis pandai jaga mainan. Takde la yang rosak2. Kalau tengok basikal die masih lagi elok dan utuh. Boleh la simpan tok adik adik.


 Pastu wiken mama plak bagi adiah.


Belikan doodle utk rayyan belajar menulis. Senang ada doodle ni. Boleh padam and tulis.


Pastu macam biasa mesti kene ada mainan yang berunsurkan vehicle. Hurm kali ni lori plak..
And beli lah alat muzik ape ntah namanye...


Budak yang happy dapat adiah...








2 comments :

  1. comel je muka anak tu. bukan main gembira lagi dapat mainan.

    ReplyDelete
  2. comel je muka anak tu. bukan main gembira lagi dapat mainan.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails