Monday, October 8, 2012

Hohoholiday!

Hari ni tuan tanah cuti. Nak berHOLIDAY sampai Khamis. Kali ni holiday spesel sikit sebab kali ni pestaim sejak aku keje aku sponsor mak ngan adik2 seme holiday. Dari tix flight, hotel insyaallah hinggalah segala expense kat sana nnt aku sponsor. Nak shopping je kuar duet sendiri. Bukan pe, bila aku stat keje pas grad aku bercita2 nak bawa famili aku holiday, tapi baru keje 2 tahun keje dah nak kawen. Nak guna duet utk kawen dan seterus2nya. Alhamdulillah kali ni ada la rezeki sikit, kita ni kalau niat baik. Insyaallah, Allah sentiasa membantu. 

Tapi agak sedih gak, sebabnya aku tak berpeluang nak banjer arwah ayah. Mesti lagi seronok kalau arwah ayah ada. :(

Kali ni aku abwa famili ke Langkawi. Dah lama mak aku cakap nak g Langkawi ni. So aku tunaikan lah. Menggembirakan hati ibu! Kalau ikot aku, Langkawi ni takde dalam list tempat aku nak g oliday pun. Aku prefer pergi tempat lain. Tapi sebab mak nak pegi then aku pun bawa lah. 

Rix flight beli dah lama masa promo tahun lepas kot. Hotel pun dah book. Insyaallah kami akan dok Hotel Sri Intan Langkawi. hehehe Tinggal nak cari kete sewa je nnt. Hurm tu takpelah, kat epot nanti baru sebey.

Kali ni aku nak rehatkan mind puas2. last week gile tak terurus idop aku, banyak keje kat opis. Ni pun sebenarnya akua da keje Khamis ni. tapi sbbkan tix flight dah beli. Boss pun pasrah aje la approved cuti aku T____T dengan syarat everything dah siap and emailed to him before aku holiday.

Alhamdulillah saat aku taip entri ni seme dah settle. So saya ingin bercuti dengan aman!

Happy working uols!

1 comment :

  1. selamat bercuti jue! jangan stress2...tangkap pix banyak2...nanti update blog lepas tu...

    jangan lupa adam dan hawa!!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails