Monday, October 22, 2012

Prizing Ceremony: Percutian ke Golden Palm Resort

Ni cete sebelum aku gi holiday. Last month kot. Tak sempat nak update. Hikhik sempena kemenangan contest kat FB ICV, kene haplod gambo berbuka puasa moment. Aku memang bendul la, upload gambo bukak puasa hikhik tu gambo dah beberapa tahun lepas. Masa zaman belajar dulu, buka puasa reramai. Ada aku bt enri kemenangan tu. 


Organizer suh datang for prize ceremony, naseb baik dekat je kat Midvalley opis nye. Masa tu hari keje, so lepas keje shoot balik rumah amek Rayyan then tunggu hubby sampai baru ktorg gerak ke MV.

Sampai sana, nak naik lift terserempak ngan Nana. So kami naik la opis sesama. Masa ni tengah menunggu winner yang lain. Ada 4 orang winner kesemuanya..


Aku menang tempat kedua, so dapat free stay kat Golden Palm Resort Carnary Villa and breakfast for 4 pax. Hikhik aritu menang dapat stay travellers Villa. So kali ni dapat la merasa Villa yang up lagi. Best!


Bergambar bersama famili... Sangat sporting organizer nie. Gamba ni seme aku minta dari biras aku Nana, sbbnye aku tak bwa kamera pun.


Bergambar bersama winner yang lain..





Voucher ni masih ada lagi dan valid sampai next year Januari. So ingat nak redeem januari nanti je sbbnya kami nak bercuti ke Taiping sebagai penutup 2012 ni. Next week dah nak naik Cameron. So rasanya cukup la tu oliday tahun nie. Tahun depan masih tiada perancangan so sesuai la redeem next year ajer...

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails