Monday, October 15, 2012

Menang Beg Coach :)



Alhamdulillah,...
Masa dalam bus odw nak ke epot ritu dapat noti kat tab.. Tengok2 ada orang wish tahniah... 
dalam ati cam pelik, menang apa plak ni sbbnya takde masuk apa2 contest ritu sbb bizi gile kat opis tak sempat nak mengontest. Sekali rupanya menang contest share and win.

Contest ni senang je, share sebanyak yg boleh. Aku share tak banyak pun, adala dalam 6 kali kot sbb kadang2 terlupa... Ala bila bizi, benda camni msti jatuh list terakhir nak buat. Last2 sekali penat terus tido ye dak. Mana sempat je aku share.

Alhamdulillah rezeki berpihak pada aku. Menang cosmetic pouch dia. Walaupun tak menang henbeg die tapi pouch tu pun dah mahai. Coach kan.

Actually ada gak yg dok cakap2 ala, coach je pun. Kat UK, casher pakai coach... HAHAHAHA.. wateber! Aku taknak cari gado, so iyekan dan diam aje.. Wat to do aku hanya mampu pakai coach je. Tak mampu la nak pakai Gucci ka, Chanel ka apa.. Sedar diri wei....

Takpe la, sok mati henbeg tu seme bukan aku bwa masuk kubur pun. Tinggal jugak. Sekadar nak bergaya, nak merasa je kata orang. Tak kesah la level casher ke hape... Cik kiah redho T___T


2 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails