Tuesday, October 9, 2012

Kek Beday upin Ipin

Khamis lepas kan beday rayyan. Dari hujung Sept lagi dah dok sebey2 kek upin ipin ni. Tapi sebabkan bizi ngan keje opis, boleh plak aku lupa nak order. penyudahnya hari Khamis takde kek la. Hanya kisses and wishes from mama and papa to rayyan. Then malam tu, kami solat berjemaah, baca Yassin sesama dan berdoa utk kebahagiaan buah hati kami nie.

Hari Khamis baru kelam kabut order kek so wiken boleh la kami potong kek sama2. So kahmis tu sebabkan dah suntuk sangat, aku order je dari budak opis. 

Yang kelakarnya, seme macam pelik apesal aku order kek, padahal boleh je buat kek. T___T gini la anseb. bukan taknak buat kek utk beday anak tapi last week memang aku bizi sangat. Balik keje memang flat, nak bukak mulut ebrcakap pun tak larat. Macam mana nak baking kek???? So order aje la.

Hari Jumaat dapat la kek upin Ipin nie. Upin Ipin memang peberet katun rayyan. Aku order kek choc moist aje, senang. Seme orang makan.

Pandangan atas kek upun ipin. Lawa! aku suka sangat...


Pandangan tepi. tepi pun ada gambo upin Ipin gak...


happy beday my boy. Kejap je dah 2 tahun usia...




Itu aje. nak simpan gamba kek ni. Ektibiti potong kek enxt entri yea...

3 comments :

  1. cantek kek tu? beli kat ne? brape rm? tempah dl ke terus beli?

    ReplyDelete
  2. Hahaha...masih mengikut umur.
    Anak buah Sha punye kek besday letak Aaron Aziz ngan gambar dia!
    Hadoii..pening:P

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails