Thursday, October 20, 2011

Bila berjauhannnn..


Ni la pertama kali berjauhan dengan somi dan anak..
Selama ni memang kalau nak outstation JB ke, Penang ke mesti bawa anak dan somi skali..
Tapi outstation ke Singapore kali ni terpaksa jugak tinggalkan sebab macam2 masalah timbul saat akhir..

So bila dah berjauhan gini haruslah rindu rinduan..
Nak nak lagi si kenit ni sangat lah rinduuuuu..
Nak call mahai, walaupun aku bt roaming tapi mmg berpada2 la nak guna HP..
Takut kang hujung bulan sampai bil, jenuh plak nak bayar..

So malam2 pas je abes keje, mesti Skype dengan buah hati ni dulu..
Pastu baru sambung gi ronda ronda Singapore..





Hikhik..
Memang seronok la borak ngan anak macam nie..
COmel je bila anak dok semangat cakap2 ngan kita..
Alhamdulillah Rayyan tak meragam, bila Skype pun die ok je, ceria..
So takde la mama die susah hati berjauhan gini..

Next week baru la aku update pasal Singapore ye, setakat ni dah gi Singapore flyer, Bugis Street, Orchard Road, Litle Indian, Singapore River Cruise..
Jumaat ni kalau takde halangan, insyaallah aku nak gi Sentosa Island..
Hehehe nak terjah Universal Studio sebelum balik KL Sabtu nanti...
Semoga segalanye berjalan lancar la hendaknye..
Insyaallah aku akan update jugak kat blog, leh gak memberi info pd sape yg nak gi Singapore nanti..

6 comments :

  1. mesti happy rayyan dpt tgk muka mommy

    ReplyDelete
  2. adeh...xpenah lg berjauhan ngan damia..
    xtau la mcm mana klw seminggu xjumpe

    ReplyDelete
  3. olololo....rindunyerr gn anak...aku nk register skype jgk r..kang kne outstaion rindu plak..BB da r x ley video call..

    ReplyDelete
  4. sy pon skrgnie ber skype je dgn famili kat m'sia..nasib baikla ada teknologi canggih skrgnie kan..

    ReplyDelete
  5. sedihkan terpaksa berjauhan demi kerja..

    mcmaner bl mlm.. dia xmencari ibu dia ke.. saya pun akan outstation bln depan. agak risau nak tinggalkan ngan ayah dia.. 1st time kena tinggal.. saya risaukan bl mlm.. mesti mencari ibu utk mengempeng..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails