Tuesday, October 4, 2011

Takde Mood nak berblog!!

Bila nengok rupa blog ni dan keadaan gambanye yg ilang sume..
Mood aku nak berblog terus terpadam..
Huhu..
Seriussss.. Hari Ahad lepas tahu pasal ni, terus aku muram je..
Husben pun jenuh memujuk..
Tapi pikir positif la..
Mungkin ada stalker ke.. Eceh (kau pikir kau Hanis ZAlikha yang gojes ke??? Nak stalker bagai????)

TAkpe la..
Aku nak buang yang keruh, amek yang jernih...
Mulakan hidopp baruu..
Hoyeaahhh!!

Aku taknak tkar URL ke hape...
Biarlah ianya kekal gini...
Sebab URL ni la yang mengenalkan aku erti cinta pada bblog ewahh..
Chill ok, walaupun dalam hati aku menages kehilangan gamba...

Aku akan maintain guna this blog..
Entri yang lepas tu, aku pasrah..
Naseb la cerita tu masih ada.. GAmba je ilang kan..
So aku kira bernaseb baek berbanding orang yang blog die kene hack tu...

Tapi aku minta maaf sebab buat masa ni aku mmg takde masa nak godek2 segala coding kat belog nie..
Nanti2 la aku make upkan belog aku ni kasik cantek..
Start bulan ni sampai hujung tahun sangat bizi menyiapkan projek yang kene kejar due..
So update pun laju2..
NAk blogwalking pun terhad masa..
Paham2 la ye...
Yang penting aku sayangkan blog nie..
Korang pun mesti sayang blog korang kan???


4 comments :

  1. kak long nampak
    punca jadi mcm ni
    setakat ni sebab guna yahoo mail
    dah sevey kwn2 ramai rupanya yg mmg reg blog guna gmail..
    kak long nye en3 lama yg ilang gmbr tu seme pkai yahoo mail la tu

    ReplyDelete
  2. asehh..cane ley jd cani?? xpe..slow2 repair balik jue..

    ReplyDelete
  3. Plg gempak..2hari lps bkk blog xblh..katanya had been removed...nsb dpt solved prob tu..mmg nk meraung je rasa..huhu

    ReplyDelete
  4. xpe la beb...gambar tu macam value added je...yang penting cerita tu..kan kan..hihi..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails