Wednesday, October 26, 2011

Singapore Trip | Grand Merdure Roxy Hotel


Bermulalah kesah di singapore..
Jangan bosan plak..
Siyes banya entri sebab 6 hari kat sana..
Memang puas berjalan..
Eh.. aku berjalan ke kursus???

Hehe siang 9-5 kursus..
Lepas kol 5 tu terus la meronda..
Ni la peluang nak jejalan kan..

Kat sana, ktorg stay kat Grand Mercure Roxy Hotel..
Hotel ni outskirt sikit kat East coast of Singapore..
Bukan kat town..
Tapi ok gak, sbb just opposite hotel ni Parkway Parade..
Syopping mall, macam2 ada kat situ..

Ada public transport pun convenience..
Nak gi MRT pun senang..




Aku dapat bilik besar..
Tido sorang katil besar gitu..
Memang aku golek2 puas2 la..


Siap dengan LCD TV dan table..
Kata executive room...



Set toiletries die..
Aku shuke!!!
Dah ku bawa balik dah, as souvenir..
Hehehe..


Paling best, siap ada iron board dan iron..
So takyah la aku call room service pepagi minta iron..
Senang keje..

Keimpulannye hotel ni memang best..
Harga pun best..
Total kos aku dok sini 7 hari 6 malam ialah SG$1688..
Hurm tu dalam dollar ye, kalau nak convert darab la 2.5...
Hoho kalau gi holiday memang aku takkan dok sini la..
Carik budget hotel yang lain..
Kat Orchad Road banyak..
Banyak boleh save duet..
Hehehe

4 comments :

  1. beshnye jalan2 singapore..pernah gi sekali jek sgapore zaman student2 dulu itupon gi balik hari jek..=p..nway, mmg eksklusiflah toileteries die tuh...suke jugakkkkkk,,hehehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe klw oliday mmg xdok la otel mahai..
    membazi je
    klw opis tanggung xpe dpt gak mrasa hehee

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails