Friday, October 14, 2011

Pasni nak buat Canvas Printing Plak..

Single Pictures


Heheh gile betol aku nengok promo promo kat Milkadeal, Groupon, Mydeal nie..
Sume best2 belaka dan affortable la price die...

Ritu aku ada buat Photo Magnet, beli 2 voucher.. Satu dah redeem, satu lagi on the way.. Tengah pos sebab aku baru je redeem...

Pehtu buat photobook.. Tu pun beli 2 keping gak.. Satu dah sampai dah photobooknye, leh tengok SINI..
Yang satu aku baru je siap design, dalam next week sampai la tu..

Kali ni aku rembat Canvas Photo ni plak..
Dah lama aku nak mengcanvaskan gambar2 kami..

Mahai tau canvas photo ni, aku dah sebey banyak tempat..
Sume ratusan ke atas.. Tu frame kecik je..

Yang ni dapat 3 frame ukuran 12 inc kali 18 inc..
Besar la tu kan..
Hehe so plannye nak buat gambar kami bertiga, gambar kawen dan gambar Rayyan..

Eh tengok la dulu camne...
Kene pilih betol2 ni gamba yang nak di canvaskan....

PS:/ aku dari dulu memang suke menyimpan album gambar, buat photobook dan canvas printing nie..
Rasa suke je bila nengok gambo2 lama ni sume.. Kenangan di masa depan kan.. Kang kalau kuburkan je dalam lappy ni risau plak kot hardisk corrupt ke hape kan..
Korang suke tak???


8 comments :

  1. Suka sgt..hehehe

    Tapi bab canvas ni kan..

    x silap ader satu larangan yang mengatakan kita x boleh lukis gambar bernyawa..

    cuba search pasal ni..

    sorry ye kalau i tersilap.. :)

    ReplyDelete
  2. macam2 erk.. ada photobook la.. canvas la.. suka..suka gak.. tp belum lg buat2nya.. hehehe

    ReplyDelete
  3. jue, inapun dah mula berminat ler.. cantekkan.. ;D

    ReplyDelete
  4. jue, inapun dah mula berminat ler.. cantekkan.. ;D

    ReplyDelete
  5. yelah kalo simpan dlm pc..kalu ilang..rasa nak nangis tau

    ReplyDelete
  6. saya wat canvas photo saiz 16'x 24' harga rm80, saiz 12'x18' harga rm60

    nk tgk photobook juelee yg lepas2 tp bile klik SINI takde link plak ;)

    ReplyDelete
  7. Gambar akan mengingatkan kita pada kenangan kan..

    Memang best, myra pun suka :)

    ReplyDelete
  8. canvas printing ne dah habiskan?? saya dah tlepas..takpe nak pindah umah nanti ila jenguk selalu milkadeal ne

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails