Wednesday, October 26, 2011

Singapore Trip | RM to SG$

Actuallynye aku gi Singapore ni ada kursus..
Kursus naik pangkat wahhhhh..
Takde la, kursus teknikal..
Kira dapat cert la..

Macam biasa bila pergi obersea ni kene la tukat duet..
Tips aku: 
Tukar duet di Malaysia..
Selalunye kita akan dapat rate yang lebey tinggi..
Ni berdasarkan pengalaman la..

Setakat ni dah 3 negara aku pergi Indon, Thai ngan Singapore ni..
Memang siap2 tukar duet dari Malaysia..
Europe aku belum pegi lagi..
So tak pasti la, korang doakan je next year aku dihantar kursus kat Europe pulak..
Aminnnnn..



Ni la die SG Dollar..
Gambo gabenor die kot..
Hurm..
Mata wang diaorang mmg mahai..
Hubby tukar RM300 dapat SG$120 je..
Hoho.. Berbelanja lah dengan berhemah pesan hubby...


1 comment :

  1. yup.. dia dua kali ganda dengan Rm kita.. sejak ada universal studio belum penah sampai lg singapore.. dlu2 selalu gi teman hubby keje kat sana..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails