Monday, October 31, 2011

Singapore Trip | Dinner at Swensen

Dah puas cuci mata.. Pura2 kaya kat Marina Bay Sand Mall..
Haruslah perot lapar.
Nak mkan kat situ mcam tak tergamak je nak tengok total bill nanti..
So keluar la dari MBSM tu and carik kedai makan..

Macam bese dok obersea ni masalah utama mencarik makanan yang halal dan toiyiban..
So masuk je kedai, soklan pertama..
"Are you served halal food?"

Kalau jawab "YES" cepatlah kau duduk dan order..
Takyah carik tempat lain, agak susah gak..
Even Carl Jr (depan PP mal depan hotel aku duduk )kat Spore ni bila aku tanya diehalal ke tak..
Slumber  jawab..
"All we served halal except the bacon burger"..

"No, thanks"- aje la aku jawab..
Tentu2 la tak halal, ntah2 share minyak goreng burger tu..
eeee kembang tekak aku mengenangkannye...

So dinner aku malam tu kat Swensen..
Kat Mesia ada Swensen ni tapi tak pernah ku jejakkan kaki pun kat Swensen ni..
Tapi bila dok negara orang pandai plak nak try..

Mushroom soup die..
Super creamy wa cakap lu...
Sampai melekit2 tekak aku makan..
Lemak berkrimm..


Air sejuk die letak dalam gelas design gitu, comel kan??
Nampak moden je...


Sebok mengambil gambar...
Orang lain sume kelaparan menanti makanan..


Air Coke Delight..
Diet katanye, maklumlah late dinner..


Ni menu pilihan, Fish and Chip..
Boleh la.. Sedap gak..


Yang ni Chicken Victoria..
Yang ni memang sedap..
Gravvy die yummyy..

eh aku makan 2 main course ke?
Hahaha takla, chicken victoria tu kawan aku nye..
Sebabkan aku dapat Fish 2 ketol, die dapat ayam 2 ketol..
So tukar2 la..
Dapat la merasa dua menu..


Last sekali dessert..
Order aiskrim..
Aiskrim die memang terbaikk...
Sedappp weii.
Tak caya ??
Sila ke Swensen cawangan Malaysia..
Tak menyesal punye lah!


Tengok gamba aiskrim ni aku terliur sudah...

1 comment :

  1. dlu ms keje sime darby merasa laa mkn Swensen kt subang parade tu..sedap!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails