Thursday, October 6, 2011

Short Note to Si Anon

Anon mana aku nak tujukan entri nie???

Anon yang memberi komen ini..


Assalammualaikum Cik/Pn/Tn Anon.. (which is aku tak tau sape)

First of all, nak minta maaf la sebabnye kalau membuatkan Anon rasa macam saya ni show off kan.. Tapi macam pelik la plak.. Sepanjang berblog ni kan, saya rasa jarang la sekali saya update pasal syopping luxury item ke, luxury cloths ke hape.. Jadik tidak la dapat akal yang waras ni menjangkau makna show off itu sendiri.. Adakah dengan menayangkan gambar chicken chop itu Anon merasakan ianya show off????
Kalau ye, minta maap sesangat.. Saya ni tak pandai masak, so bila berjaya masak haruslah menjadik kebanggaan diri sendiri, jadi rasanye tak salah la kan nak tulis dalam blog kan.. Lagipun resipinye akan share ngan blogger lain jugak, sok2 kalau nak masak menu yang sama saya pun senang nak carik resipi...  Show off kah itu????? 

Kalau nak kata saya pernah menulis saya beli baju rege RMXXXX selai, idok la pernah jugakkan.. Sebabnya saya selalu shopping pun kat JJ je, tempat org kebanyakkan macam saya ni shopping bukanlah di designer butik tempat orang kaya2 nun....

Kepada Anon, I take the comment as compliment on my writing..  
Saya tak mampu untuk puaskan hati se mua orang, setiap orang ada pandangan berbeze..

Thanks..




14 comments :

  1. emm...mcm2 plak cik anon ni..
    ur blog is personal blog, so no such term like show off ker apa...pelik sungguh..

    buat dunno ajer ok juelee :) i suka jer singgah ur blog :)

    ReplyDelete
  2. sabo ajele, ade ke komen mcm tu... siot je..hurmmm..

    dia dengki sebab rayyan sangat comel kot.. :)

    ReplyDelete
  3. Huishhhh!! Apa yg show off nya sis.. Adoi!!! Tak kan cite hal sendiri nak kata show off kalo cite hal orang kata ngumpat plak.. Senang ckp dia x suka dia x akan baca.. Kalo dia baca tu maknanya diam2 dia minat le tu cara penulisan awak.. hik3!!!!!! dia memalu tucin ler tu sis.. ;D

    ReplyDelete
  4. masuk telinga kiri, kuar telinga kanan jer....:)

    hehe~~ayung ikut jer belog nih xda pun nak show off menda apa pun....kekadang nyak tips ada la...cth macam tempat2 nak melawat ker, harga hotel ker...okeh jer suma tuh...xda masalah pun..:)

    ReplyDelete
  5. sabar laling..jadikan ia satu semangat :):)

    ReplyDelete
  6. ehheeh anon ni jeles tu je keyword dia
    xleh tgk orang senang

    ReplyDelete
  7. Jue..yang penting niat hati.. chill ok.. :)

    ReplyDelete
  8. Betul2..saya sokong 100% hujah2 akak..=)

    ReplyDelete
  9. buat tak tahu ajer lah kat anon tu..kalau tak suka silalah jangan bace ye cik anon..sebab i suka baca..;-) renung2kan dan selamat beramal..

    ReplyDelete
  10. Julee..

    Sy salah seorg pgemar blog awak.. From your blog, sy dpt mcm2 info.. so, pedulikan org yg hentam blog awak..

    ReplyDelete
  11. dear jue..dont bother abot that anon..i think she/he jealous wif u.. even i oso anon but i really admire u!!

    ReplyDelete
  12. ahhh...benci Anon...menyemak jekk..

    ReplyDelete
  13. betul tue..
    bukan senang nak puaskan hati orang..
    berblog ikot kehendak kita..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails